2 צפייה בגלריה
אמאדו אוננה כובש
אמאדו אוננה כובש
אמאדו אוננה כובש
(האתר הרשמי של ליל)
המחזור ה-29 בליגה הצרפתית המשיך היום (שבת) במתכונת מצומצמת כאשר התקיימו שני משחקים בלבד. לאנס אירחה את קלרמון ויצאה עם ידה על העליונה עם 1:3 ביתי על העולה החדשה, ניצחון שנתן שלוש נקודות יקרות במאבק על מקום באירופה בעונה הבאה. ליל ניצחה בחוץ את נאנט 0:1 ועלתה למקום השישי.

לאנס – קלרמון 1:3

זה לא התחיל חלק עבור המארחת, ודווקא היריבה מהתחתית עלתה ליתרון מוקדם בדקה התשיעית משער של אלבסאן רשאני. לאנס התקשתה לפרוץ את הסכר עד שבדקה ה-39 קווין דאנסו איזן את התוצאה והרגיע את הקהל הביתי. עוד לפני ההפסקה המארחת הצליחה לבצע מהפך, כשבתוספת הזמן פלוריאן סוטוקה כבש את השני. בדקה ה-58 מסאדיו היידרה כבש את השלישי, אליו לאורחת כבר לא היו תשובות וזו גם הייתה תוצאת המשחק.
לאנס אספה נקודות חשובות במאבקי הצמרת ולפחות באופן זמני היא רחוקה רק שלוש נקודות משטרסבורג, שנמצאת במקום החמישי שמוביל לאירופה ושאותה היא תפגוש אחרי פגרת הנבחרות, בניסיון לחבר שני ניצחונות ברצף. העולה החדשה מנגד לא ניצחה כבר ארבעה משחקים והיא מסתבכת בתחתית. השחורים מדורגים במקום ה-17 עם 28 נקודות, אך עם משחק עודף על פני מץ שבמקום ה-19 עם 23 נקודות.
2 צפייה בגלריה
ווסלי סעיד
ווסלי סעיד
ווסלי סעיד
(רויטרס)

נאנט – ליל 1:0

האלופה המכהנת יצאה למשחק חוץ קשה אבל גילתה אופי ורשמה ניצחון חשוב מאוד במאבקיה על מקום באירופה בשנה הבאה. אמאדו אוננה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-41, ליל, שנותרה בחיסרון מספרי החל מהדקה ה-64, אז הורחק בשורותיה טימותי וואה, שמרה על היתרון הקל עד הסיום. האורחים, שהודחו במהלך השבוע מליגת האלופות, עם שישה משחקי ליגה ללא הפסד, המארחת ספגה הפסד שני והיא מאבדת גובה במאבק על אירופה.