4 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(מרטין גוטדאמק)
הפועל באר שבע נתנה הערב (שבת) הצהרה משמעותית לקראת המשך הדרך בפלייאוף העליון – היא עדיין לא ויתרה על המרוץ לאליפות. הקבוצה של אליניב ברדה לא נתנה משחק גדול והתוצאה קצת משקרת, אבל היא בכל זאת גברה 1:4 על מכבי נתניה בבית ופתחה ברגל ימין את החלק האחרון של העונה.
מאמן המארחת אליניב ברדה, שהתבשר כי הלדר לופס שסובב את הקרסול והוחלף לא סובל משבר, אמר בסיום: “הצלחנו לעלות ליתרון של שני שערים, יצאנו למחצית כשאנחנו יודעים שנתניה גם שבוע שעבר בעשרה שחקנים ידעה לחזור. שיחקנו נגד קבוצה שלא הפסידה 14 משחקים, אני מאוד שמח בשביל השחקנים שהצליחו לפתוח את הפלייאוף ברגל ימין. והלאה, למשימה הבאה”.
על המשחק עצמו: “בתחילת החצי השני הגענו לשני מצבים של 100% גול שיכלו לעשות 0:3 ואז כל המשחק משתנה. ואז ספגנו מבעיטת עונשין יוצאת מהכלל וזה גרם לנו ללכת אחורה. אנחנו יכולים להיראות הרבה יותר טוב ויותר אינטנסיביים גם בחצי השני, אבל לחבר’ה מגיעה מילה טובה על המשחק היום”.
“כשאני נמצא בתוך זה, כל מה שאני חושב זה מה לעשות. איך לעזור לקבוצה שלי להשתלט על השדה, זה כל מה שאני מתעסק, המוח כל-כך עסוק אז אני שם את הכל בצד. אני לא הסתכלתי לא על מכבי ת”א ולא על מכבי חיפה, זה קלישאה אבל זו האמת, כל כולי מרוכז במשחק הבא. צלחנו משוכה מאוד קשה, מכבי נתניה קבוצה טובה מאוד, מאומנת, משחקת כדורגל מצוין, צלחנו משוכה חשובה והלאה, למשוכה הבאה. אנחנו פה בשביל לעבוד, בשביל לשפר את השחקנים באופן אישי, בשביל לשפר את הקבוצה, זה התפקיד שלנו”.
4 צפייה בגלריה
אליניב ברדה עם רמזי ספורי ותומר יוספי
אליניב ברדה עם רמזי ספורי ותומר יוספי
אליניב ברדה עם רמזי ספורי ותומר יוספי
(מרטין גוטדאמק)
עומרי גלזר שעבד קשה בשער ב”ש אמר בסיום: “היה משחק לא קל האמת, במחצית הובלנו 0:2 אבל ידענו שנתניה קבוצה חזקה שתמיד תוקפת,מ ידענו שהמשחק לא גמור. הם הצליחו לצמק והיה משחק לא קל אבל עמדנו כמו גברים, מאומנים וחזקים מאחור ואני שמח שהצלחנו לנצח בסוף”. על ההצלות שלו לקראת הסיום: “זה ניצחון של כל הקבוצה ואני שמח שיצא לנו לכבוש עוד שערים והסתיים ב-1:4. ממשיכים קדימה”.
4 צפייה בגלריה
עומרי גלזר
עומרי גלזר
עומרי גלזר
(שחר גרוס)
על הזימון לנבחרת: “אני חושב שגם פה יש הגנה מצוינת וגם בנבחרת יש את שחקני ההגנה הכי טובים בישראל, אגיע לשם ואגיד לכם”. על קרב האליפות: “יש פלייאוף באמת קשה, כל הקבוצות חזקות, מאומנות, כולן עם קהל חזק, יהיה מעניין”.
מאמן נתניה בני לם אמר בסיום: “כואב לקבל את שני השערים האחרונים בדקה ה-89, אבל מי שהיה במשחק וראה אותו, מחצית שלמה אני רואה את ב”ש בוכים, ואנחנו משחקים, ואנחנו רצים, אני גאה בשחקנים שלי. אנחנו לא מפסיקים לשחק, ידענו ש-14 משחקים ללא הפסד – ההפסד יגיע. אבל גם אם הוא הגיע ככה אין לי טענה לשחקנים שלי, נבוא לנצח כל משחק איפה שזה לא יהיה. היום דקה אחרונה חטפנו שני שערים אבל סך הכל אני חושב שמחצית שלמה הייתה קבוצה אחת במגרש”.
“לא תהיה השפעה על השחקנים האלה, שיחקנו 11 מול 11 ושיחקנו מצוין בחצי השני והגול היה באוויר ולא נכנס. ספגנו אדום שאנחנו צריכים לבדוק את זה כי יותר מדי אדומים שוב חזר וחבל. לא הכנסתי עוד בלם כדי לא לקבל, אבל ספגנו את הגול השלישי ונגמר המשחק, הלכתי להשוות את המשחק”.
4 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(מרטין גוטדאמק)
על ההרחקות הרבות: “אנחנו באים לשחק, אני אוהב את ריינשרייבר, אבל כל שריקה קטנה, 15,000 איש, קל לשרוק לטובתם. אבל שיחקנו כדורגל חזק על הכדור ולא על היריב, אני משחק בכל משחק בכל מגרש אני בא ומסתכל ליריבה בעיניים, הם צריכים לבוא לנתניה עדיין ולכל מגרש שנבוא נשחק את הכדורגל שלנו”.
חן עזרא אמר בסיום: “חבל מאוד, מאוד מאכזב, הרגשנו קרובים להשוות, התוצאה משקרת, זה לא באמת משקף את מה שהיה, אלב אני גאה בקבוצה, באופי שהצגנו ונמשיך הלאה, לא קרה כלום. היה חסר לנו את הגרוש ללירה, רגל מסיימת לעשות 2:2 ואולי יכולנו לעשות יותר, יש לנו דרך ושיטה, אנחנו לא מספיקיה להאמין בעצמנו. זה מאכזב כי התוצאה באמת משקרת וזה חבל”.
מבחינה אישית אמר: “ממש לא השלמתי עם זה שאני לא בהרכב, בטח שאני רוצה להיות בהרכב, כשאני נכנס למגרש אני מראה שאני יכול להיות, אבל אני עדיין מכבד את ההחלטה של המאמן ותמיד אתן 100% בכל מצב”.