2 צפייה בגלריה
דני אבדיה וראסל ווסטברוק
דני אבדיה וראסל ווסטברוק
דני אבדיה וראסל ווסטברוק
(רויטרס)
ראסל ווסטברוק היה אמנם בצד המפסיד מול חברו לשעבר בוושינגטון דני אבדיה, אבל זה לא הפריע לכוכב לוס אנג’לס לייקרס לפרגן לישראלי. אחרי ה-119:127 של הוויזארדס על הלייקרס השניים החליפו חולצות, כאשר אבדיה חשף מה מי שהיה המנטור בעונה שעברה בוויזארדס אמר לו לאחר המשחק.
“אם לא תשחק ככה תמיד, אני אהרוג אותך, אני יודע למה אתה מסוגל”, זה מה שווסטברוק אמר לאבדיה לפי הישראלי, שהוסיף: “ראסל לימד אותי להיות כל הזמן מוכן מבחינה מנטלית ולשחק חזק תמיד. הוא אחד מהשחקנים הכי תחרותיים שפגשתי, הוא היה מנטור גדול עבורי ולמדתי ממנו הרבה ללא ספק”.
עוד אמר אבדיה: “קצת התרגשתי כשהאולם השתולל, רציתי לקלוע כמה זריקות גדולות והחטאתי קשות. זה קורה, אבל אני יודע שכשהמשחק על הכף וצריך להיות קר רוח, לקחת נשימות עמוקות. אני מאמין בקליעה שלי, תמיד ידעתי לקלוע. לפעמים זה רק ולפעמים טוב יותר, אני פשוט מאמין במשחק שלי.
היה נהדר לשחק הערב, שיתפנו את הכדור, היינו שם אחד בשביל השני, כיסינו ועזרנו בהגנה. מאוד נהניתי וככה אנחנו צריכים לשחק כל ערב. זה לא רק בגלל שניצחנו, אני חושב שנלחמנו ועשינו מהלכים גדולים”.
2 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס ודני אבדיה
לברון ג'יימס ודני אבדיה
לברון ג'יימס ודני אבדיה
(רויטרס)
המאמן ווס אנסלד ג’וניור הוסיף: “זה מי שדני צריך להיות, לשחק עם עוצמה, לתקוף את הסל כשיש הזדמנות, לשמור על הכדור ולסיים בצבע. הוא קלע את השלשה הגדולה בשלב מאוחר במשחק ועם קור רוח. כל אלו צעדים קדימה בשבילו. לראות איפה הוא היה בתחילת העונה ובעונה שעברה ממה ששמעתי וראיתי – הוא שחקן שונה עכשיו”.
שער ענק של בנאסר משאיר את מילאן בפסגה!