3 צפייה בגלריה
ארלינג בראוט הולאנד מאוכזב
ארלינג בראוט הולאנד מאוכזב
ארלינג בראוט הולאנד מאוכזב
(רויטרס)
המחזור ה-27 בליגה הגרמנית נמשך הערב (ראשון) עם מספר משחקים מסקרנים כשהראשון בהם הסתיים בתיקו 0:0 מאכזב בין לייפציג, שעלתה למקום הרביעי בטבלה, לבין איינטרכט פרנקפורט. לברקוזן רשמה 0:2 יקר על וולפסבורג, קטעה רצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות ושמרה על המקום השלישי. דורטמונד נפרדה ב-1:1 מפ.צ. קלן והפער מבאיירן מינכן צמח לשש נקודות.

דורטמונד – פ.צ. קלן 1:1

הצהובים-שחורים איבדו נקודות חשובות במאבק האליפות. כשהפער מבאיירן מינכן שבפסגה שעמד על ארבע נקודות טרם המחזור צמח בעוד שתיים. ארלינג הולאנד התאושש מהפציעה, ולאחר ששותף בשני המשחקים האחרונים מהספסל, הפעם הנורבגי עלה בהרכב הראשון, אך לא הצליח לעזור לקבוצתו להשיג את שלוש הנקודות. מריוס וולף העלה את האורחת ליתרון כבר בדקה השמינית, אך סבסטיאן אנדרסון איזן בדקה ה-36 וקבע חלוקת נקודות. קלן מדורגת שביעית והיא רחוקה ארבע נקודות מהמקום השישי שמוביל לאירופה בעונה הבאה. דורטמונד תקווה למעידות של הבווארים כדי להשאר בתמונת האליפות.
3 צפייה בגלריה
מנואל אקאנג'י
מנואל אקאנג'י
מנואל אקאנג'י
(רויטרס)

וולפסבורג – באייר לברקוזן 2:0

לברקוזן יצאה מהתקופה הרעה שלה בדיוק בזמן, אחרי שספגה שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות והודחה בשמינית גמר הליגה האירופית מול אטאלנטה החזקה. בזכות הניצחון, לברקוזן נותרה במקום השלישי, עם 48 נקודות, כשהיא רחוקה כעת שלוש נקודות מהמקום החמישי. מנגד, וולפסבורג רושמת הפסד ליגה שני ברציפות והיא עדיין במקוום ה-12 עם 31 נקודות. כשנראה היה שהמשחק בדרך ל-0:0 מאכזב הגיע פאוליניו, שניצל בישול של צ'ארלס ארנגיס וכבש את הראשון בדקה ה-86. עמוק בתוך תוספת הזמן, פאוליניו השלים צמד מבישול של קרם דמירבאי וקבע את תוצאת המשחק.
3 צפייה בגלריה
שחקני באייר לברקוזן חוגגים
שחקני באייר לברקוזן חוגגים
שחקני באייר לברקוזן חוגגים
(רויטרס)

לייפציג – פרנקפורט 0:0

כשהיא מגיעה אחרי 1:6 אדיר על גרויתר פירת’, לייפציג ניסתה להמשיך במומנטום אך נעצרה אצל פרנקפורט, שמצידה רושמת תיקו שני ברציפות אחרי שסיימה ב-1:1 מול בטיס בשמינית גמר הליגה האירופית, אך העפילה לשלב הבא שם תפגוש את ברצלונה. אגב, לייפציג, שאמורה הייתה לפגוש את ספרטק מוסקבה, עלתה אוטומטית לשלב הבא ותפגוש שם את אטאלנטה. המארחת עלתה כעת למקום הרביעי בטבלה כשהיא עם אותו מספר נקודות כמו פרייבורג. מנגד, פרנקפורט עלתה למקום השמיני כשהיא עם 38 נקודות. בעצם, לא פחות משונה קבוצות מתחרות על שתי מקומות לליגת האלופות בתום העונה, כאשר באיירן מינכן ודורטמונד יהיו שם כמעט בוודאות.