2 צפייה בגלריה
אריק ינקו בסיום המשחק בק"ש
אריק ינקו בסיום המשחק בק"ש
אריק ינקו בסיום המשחק בק"ש
(ניסן עייש)
אכזבה גדולה במכבי פתח תקווה אחרי התיקו 1:1 מול עירוני קריית שמונה אמש (ראשון) באצבע הגליל, תוצאה שהשאירה את הקבוצה מתחת לקו האדום. חניכיו של ניר קלינגר הובילו משער בפנדל של עידו שחר, אך שער שוויון של איתמר שבירו עלה להם בשתי נקודות ולפחות עד אחרי פגרת הנבחרות הם יישארו במקום ממנו יורדים ליגה בתום העונה.
במועדון מתקשים להבין מדוע דווקא לאחר שני ניצחונות רצופים, הקבוצה שוב הלכה אחורה וצברה נקודה אחת מתוך שש האחרונות: "יש לנו את הסגל הכי טוב בפלייאוף התחתון. אם אתמול לא היו בסגל ארד בר, ירדן כהן ואור בלוריאן ולא שיחקו שחקנים כמו אלו, אדניי ועוואד, זה אומר הכל", אמרו במועדון.
עיקר האכזבה הייתה מהפער בין המחציות, או יותר נכון מהפער בין היכולת עד ההחמצה הגדולה של עידו שחר ליכולת אחריה. "אנחנו משחקים טוב מאוד לפרקים, אבל אז פתאום נעלמים. צריך לתת את הדעת על זה".
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי פ"ת בקריית שמונה
שחקני מכבי פ"ת בקריית שמונה
שחקני מכבי פ"ת בקריית שמונה
(ניסן עייש)
בפתח תקווה התנחמו באבדן הנקודות של בית"ר ירושלים, מה שהשאיר אותם חזק במאבק נגד הירידה, כאשר הערב העיניים של המלאבסים יהיו נשואות לעבר משחקה של הפועל ירושלים: "היום נחזיק אצבעות להפועל חדרה. אסור לנו שהפועל ירושלים תנצח", אמרו במועדון.
לקראת המשחק הבא מול הפועל חיפה בבית, מי שצפוי לחזור לסגל הוא המגן השמאלי ירדן כהן, שנעדר תקופה לא קצרה בשל פציעה במפשעה ולא היה רחוק מלחזור לסגל כבר אתמול.