4 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חולון חוגגים בסיום
שחקני הפועל חולון חוגגים בסיום
שחקני הפועל חולון חוגגים בסיום
(חגי מיכאלי)
"העיקר הניצחון", אמרו בהפועל חולון לאחר הניצחון 69:72 אמש (ראשון) על הפועל באר שבע של כריטופורוס ליבאטיודיס, משחק שהתקיים במסגרת המחזור ה-21 של ליגת העל. קבוצתו של גיא גודס חסרה את פרדריק בורדיון וכריס ג'ונסון במפגש מול הקבוצה הדרומית, אך השניים צפויים כבר לחזור ולעמוד לרשות הקבוצה כבר ברביעי הקרוב, למשחק המכריע מול דיז'ון במסגרת ליגת האלופות של פיב"א, משחק שיכול לסדר לסגולים העפלה לטופ 8 מראשות הבית במקרה של ניצחון.
הסגולים סימנו לפני המשחק מספר מטרות, כשבראשן להוריד את כמות השלושת שקולעת קבוצתו של המאמן הקפריסאי, כמו גם את יכולת הריבאונד של סנטר האדומים, דרק פארדון. הסנטר של הפועל באר שבע הוריד בממוצע קצת יותר מ-4 ריבאונדים בהתקפה למשחק ו-9.4 בסך הכל בממוצע העונה, אלא שאמש היו לו 2 בסך הכל. באשר לשלשות של האדומים מהנגב, בהפסדים הם עמדו על שמונה שלשות בממוצע, בדיוק כשם שהיה להם מול חניכיו של גודס, שמנגד קלעו 13 שלשות ב-60% מרשימים. במועדון היו מרוצים מהקליעה מעבר לקשת כמו גם מהעובדה שניצחו בקרב על הלוחות והכדורים החוזרים. את כמות איבודי הכדור חולוניה לא הצליחה לקזז, כשבסביבת הקבוצה כמובן שלא שמחו מהנתון של 19 איבודי כדור, אך ציינו כי היה מדובר בשילוב של עייפות וחוסר ריכוז כמו גם את ההגנה הטובה של הפועל באר שבע.
במועדון הודו לאחר המשחק: "היינו בהרכב טלאים ועייפים, זה לא היה אידיאלי", הסיבה לכך כמובן היא לוח המשחקים העמוס במיוחד של הקבוצה. למעשה אם כריס ג'ונסון היה כשיר למשחק מי שהיה זוכה למנוחה היה ג'ו רגלנד. בסביבת הקבוצה חשפו שמרגע חזרת הקבוצה מגרמניה ארצה היא ערכה רק אימון אחד, וזאת כשגם האימון הבודד נערך במתכונת חסרה היות ולא כל הסגל היה כשיר.
4 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חולון חוגגים
שחקני הפועל חולון חוגגים
שחקני הפועל חולון חוגגים
(חגי מיכאלי)
למשחק מול הפועל באר שבע עלה גיא פניני כאשר הוא לא כשיר במאת האחוזים, היידן דלטון כזכור עדין פצוע בקרסול, כריס ג'ונסון ספג מכה בלודוויגסבורג, ובורדיון כאמור עם שריר הירך האחורי זכר למשחק מול מכבי ראשון לציון בשבוע שעבר. המשחק מול באר שבע כאמור לא היה בדיוק הכי יפה, ובקבוצה לקחו את הניצחון והמשיכו הלאה: "משחק שכולם סיימו בריאים וניצחנו זה מה שחשוב, אין לנו משחקים שאפשר לומר עליהם שהם לא חשובים".
"בשלב הזה של החודש כשהקבוצה שיחקה כבר שישה משחקים ב-16 יום, יותר חשובות התוצאות, אנחנו לא מסתכלים על התהליכים", סיכמו בחולוניה. טיירוס מגי סיים משחק טוב 18 נקודות וחמישה ריבאונדים, מייקל קייזר הוסיף 15 נקודות ו-6 ריבאונדים כאשר הוא קולע ב-100% מהשדה, אך מי שגנב את ההצגה מבחינתם של אנשי הקבוצה הוא לא אחר מאשר אדם סמית’ שסיפק תצוגת תכלית יציבה לכל אורכו של המשחק בדרך ל-20 נקודות, 3 ריבאונדים ומדד ה- -/+ הגבוה בקבוצתו עם 10+.
4 צפייה בגלריה
טיירוס מגי
טיירוס מגי
טיירוס מגי
(חגי מיכאלי)
סמית' סיכם לאחר המשחק: “זה היה משחק קשה. היו חסרים לנו כמה שחקנים אבל הלכנו עמוק, סיימנו את המשחק ושיחקנו לאורך כל 40 הדקות. היו לנו מספר משחקים כמו זה שבדיוק שיחקנו בגרמניה. משחק מכוער בדיוק כמו זה אבל אני חושב שזה מראה מי אנחנו, שאנחנו מנצחים את המשחקים האלו. זו ההגנה, יש לנו שחקנים שיכולים לעשות דברים בצד ההתקפי כמובן, אך כשאנחנו ממוקדים גם בהגנה אנחנו קבוצה מאוד קשוחה״.
על בורדיון וג׳ונסון הוסיף סמית’: ״במהלך התקופה הזו של העונה אני מאמין שיש שחקנים שצריכים מנוחה כולם די חבולים. כרגע אבל אנחנו צריכים ללמוד איך לעשות את העבודה גם כשאין לך את כולם, ושוב זה מראה את האופי של הקבוצה שלנו, שחקנים מרימים את הרמה כשהם צריכים וכשכולם כך זה הופך אותנו לקשוחים״.
4 צפייה בגלריה
אדם סמית'
אדם סמית'
אדם סמית'
(חגי מיכאלי)