1 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(הטוויטר הרשמי של פ.ס.וו איינדהובן)
דווקא כשנראה היה שישנה ירידה בתפוקה, ערן זהבי מוכיח לגמרי אחרת בחודש האחרון, אולי הטוב ביותר שלו מאז הגיע לפ.ס.וו איינדהובן. החלוץ הישראלי כבש ובישל אתמול (ראשון) ב-0:4 על פורטונה סיטארד במסגרת המחזור ה-27 של הליגה ההולנדית – בדרך לשער שביעי בששת משחקיו האחרונים.
בנוסף, זהבי שמר את קבוצתו חזק במאבק האליפות עם אייאקס. הפער בפסגה חזר לעמוד על שתי נקודות בלבד לטובת האלופה המכהנת. מספר 7 באדום בכושר פשוט מטורף, כאשר השער שכבש מול קבוצת התחתית היה לשביעי שלו בששת משחקיו האחרונים.
מאמנו של זהבי, רוג’ר שמידט, אמר עליו: “לקח זמן עד שערן חזר לכושר שלו אחרי הפציעה, אבל עכשיו הוא בוער. הוא מבקיע שערים ועובד קשה למען הקבוצה. כשהשחקנים מסתדרים ויש תנועה נכונה, אז גם ערן יכול לכבוש את השערים שלו”.
באתר ההולנדי volkskrant, החמיאו לזהבי והקדישו כתבה על היכולת שלו לאחרונה: “זהבי משכיח את דיון החלוץ המרכזי באיינדהובן. היה חסר לקבוצה כובש שערים אמיתי, וזהבי הוא כזה. ערן מסמל את השבועות האחרונים של הקבוצה, שמתקרבת בשיאה לשלב המכריע של העונה כשהיא בשלוש חזיתות”.
עוד נכתב באתר ההולנדי על זהבי: “שמידט בדק בתקופה האחרונה לא מעט שחקנים בחוד ההתקפה, אבל זהבי בולט מעל כולם. הוא הפך למנהיג של הקבוצה וכל העיניים מתמקדות בו. פ.ס.וו יכולה ליהנות משירותיו בשלב הכי גורלי של העונה”.
באתר אחר, Voetbal Primeur, זהבי נכלל בקבוצת השבוע ביחד עם חברו לאיינדהובן, איברהים סנגארה וגם ראיין חראוונברח וליסאנדרו מרטינס מאייאקס. ל-11 נכנס גם מלה מולנסטיין מוואלבייק, בנו של מאמן מכבי חיפה לשעבר, רנה מולנסטיין.