2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה
(נעם מורנו)
זעם גדול בהפועל חיפה לאחר ההפסד אתמול (ראשון) 92:71 להפועל תל אביב. בקבוצה מהכרמל כועסים ומפנים אצבע מאשימה לעבר השופט ספי שמש. ראובן אלקס, המנהל המקצועי של הפועל חיפה ומי שגם דואג לעזור לה להביא ספונסרים וגיוס כספים, דיבר עם ONE על כך.
“מה שעושה לנו ספי שמש כבר שני משחקים זו בושה”, אמר אלקס. “אתמול פתחו לספנסר וייס את השפה בפיצוץ, ובסוף מרחיקים לנו במשחק שחקן שלנו (וויל ריימו, ג.ל.) ובצד השני לא נגעו".
עוד המשיך ואמר אלקס בכעס: “לא יכול להיות שלהפועל ת"א נתנו 37 זריקות עונשין במשחק, ולנו רק 24 . גם במשחק מול חולון, הם זרקו נגדנו 43 זריקות עונשין מול 25 בלבד שלנו. אנחנו לא הבאנו כסף מהבית, משקיעים ממיטב זממנו, כדי ששופטים ישרפו אותו, יפגעו בנו ללא הפסקה. איך שראיתי ששמש שופט אותנו ידעתי לאן זה הולך. שלא יגיע יותר לשפוט אותנו".
עוד ממשיך אלקס: "אני רואה את מאזן העבירות של כל הקבוצות, הן במאזן פחות או יותר שווה בין העבירות ששרקו לקבוצות ששיחקו נגדן לבין העבירות שהן קיבלו לטובתם. ורק הפועל חיפה במינוס 6”.
2 צפייה בגלריה
ראובן אלקס
ראובן אלקס
ראובן אלקס
(איציק בלניצקי)
משה ביטון, יו"ר הוועדה המקצועית באיגוד השופטים, אמר בתגובה לדברים: “לא שמעתי, צריך לבדוק, לראות, נשמע את הפועל חיפה. אני לא מכיר טענות כאלה. אני מכיר את היושר של ספי. אני בשוק כששומע את הטענות, נבדוק ונראה מה לעשות. ספי מבכירי השופטים בארץ, כל קבוצה הייתה רוצה שספי ישפוט אותה. טענות מופרכות שאין להן כל בסיס. אין אצלנו מסע חיסולים".