1 צפייה בגלריה
כרגע הוא בחוץ. יוזואה קימיך
כרגע הוא בחוץ. יוזואה קימיך
כרגע הוא בחוץ. יוזואה קימיך
(רויטרס)
קשר באיירן מינכן ונבחרת גרמניה, יוזואה קימיך, עלול להחמיץ את המשחק מול ישראל בשבת. הסיבה: זוגתו צפויה ללדת בימים הקרובים והוא אמור לשהות לצידה, כך שבשלב זה הוא לא יצטרף לאימוני המנשאפט. “יו (קימיך) הוא איש משפחה ולידה הוא רגע מיוחד בחיים”, אמר מאמן הנבחרת האנזי פליק, “אנחנו מקווים שהכל יעבור כמו שצריך ושהוא יהיה איתנו בקרוב”.
בתוך כך, באיירן מעוניינת בראיין חראוונברח שעשוי להיות הכישרון הצעיר ממנו אייאקס תאלץ להיפרד בקיץ הקרוב. לפי דיווח ב'טלחרף' ההולנדי, הבווארים הציעו 25 מיליון אירו תמורת הקשר, אבל אייאקס רוצה יותר.
כבר מספר שבועות שידוע על התעניינות של באיירן בחראוונברח, אבל עד לא הוגשה הצעה רשמית - עד לאחרונה. הקשר כבר סיכם את תנאיו אצל הבווארים אחרי פגישה בין נציגיהם לסוכנו, מינו ראיולה, והשיחות יימשכו בקרוב כדי לגשר על הפערים.
לפי הדיווח, אוליבר קאן וחסן סליהמידז'יץ', בין היתר, עשו את הדרך לאמסטרדם יום אחרי שחראוונברח שיחק בהפסד אייאקס 1:0 לבנפיקה בליגת האלופות, אז הוגשה ההצעה. לפי ההערכות, אייאקס דורשת על הקשר 35 מיליון אירו.
חראוונברח בן ה-19, בוגר מחלקת הנוער של אייאקס, חתום עד קיץ 2023, כך שלהולנדים אין יותר מדי קלפי מיקוח, אבל למזלם הכישרון הבהיר שהוא רוצה שקבוצת נעוריו תקבל עליו תמורה. הוא כבש העונה שני שערים ובישל שישה נוספים ב-37 הופעות.