1 צפייה בגלריה
יאריך חוזה? דמבלה
יאריך חוזה? דמבלה
יאריך חוזה? דמבלה
(רויטרס)
אוסמן דמבלה שמע לא מעט ביקורות מתחילת השנה בנוגע לגישה שלו וההתנהגות מעוררת המחלוקת, כשאף היה הראשון שספג קנס כספי מצ’אבי לאחר שהאחרון הגיע לקווים ובשל איחור של הצרפתי לאימון. כל זאת כשבמקביל שחקן הכנף לא חידש את חוזהו בברצלונה ונראה בדרך החוצה, אך בינתיים הוא ממשיך להוכיח שהוא שחקן איכותי בכל פעם שמקבל את הקרדיט. כעת, אחרי שכיכב עם שני בישולים בקלאסיקו מול ריאל מדריד, בצרפת מפרסמים דיווח דרמטי בנוגע לעתידו.
על פי התקשורת בצרפת, הושג סיכום בעל פה בין דמבלה לפאריס סן ז’רמן לקראת מעבר בתום החוזה שלו בברצלונה, ב-30 ביוני, והוא עדיין בתוקף כאשר התצוגה שלו מול ריאל לא שינתה זאת. הקבוצה מעיר האורות רואה בצרפתי כמי שייקח חלק בפרויקט הבא שלה ובמהפכה שתגיע והוא סומן כמחליפו של קיליאן אמבפה.
דמבלה כאמור היה מבין הבולטים ב-0:4 הגדול של בארסה בסנטיאגו ברנבאו, והוא רשם את הבישול התשיעי שלו העונה והשביעי רק ב-2022, כשהוא מוביל מבין כל השחקנים בחמש הליגות הבכירות במדד הזה. מתוך 9 השערים האחרונים של הקטלונים, 6 בישל הצרפתי.
כזכור, דמבלה בן ה-24 הגיע לברצלונה ב-2017 מדורטמונד עבור כ-140 מיליון אירו במצטבר עם בונוסים ששולמו בהמשך כדי לשמש כמחליפו של ניימאר שעזב באותו הקיץ לפ.ס.ז’ תמורת סכום השיא המדובר (222 מיליון אירו).
0:4 לברצלונה החדשה שמשפילה את ריאל מדריד