1 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
(רויטרס)
“פלורנטינו פרס הבין שריאל מדריד לא יכולה להמשיך להיאבק עם ספסל כזה ובלי שום חלוץ כגיבוי לקארים בנזמה”, כך הסבירו הלילה (בין שני לשלישי) ב’קדנה סר’ הספרדי, שנחשב מקורב לצד הלבן של בירת ספרד, את מצבם של הבלאנקוס. על פי הדיווח, הקלאסיקו המביך עבור הלבנים שהסתיים במפח נפש למעשה שיכנע את הנשיא לצרף את הפלא הנורבגי כבר בקיץ הקרוב.
המפגש מול ברצלונה בסנטיאגו ברנבאו המחיש זאת היטב – ריאל מדריד קבוצה שונה ללא בנזמה. הצרפתי שנמצא בדרכו לעונת שיא, נעדר בשל פציעה ולמעשה קרלו אנצ’לוטי עלה ללא חלוץ טבעי ב-11, כאשר על הספסל הכלים היחידים שהיו לו הם לוקה יוביץ’ ומריאנו, עליהם האיטלקי לא ממש בונה מאז הגיע למועדון.
יחד עם זאת ולמרות העונה הנהדרת, בספרד מדגישים: “בנזמה כבר בן 34 וזו עוד סיבה עבור פרס לצרף את הולאנד הצעיר שיכול למלא את החלל שנים קדימה. ריאל מדריד חייבת סגל שיעורר אימה אצל היריבות והשילוב עם קיליאן אמבפה יהיה כזה”. עוד מוסיפים כי פרס יפעיל לחץ על סביבתו של הולאנד. בנוגע לעמדתם במגרש, הרי שהנורבגי והרכש המיועד מפאריס סן ז’רמן אכן יכולים לשחק יחדיו, מאחר שאמבפה ניצב יותר בכנף.
לאחרונה דווח כי מנצ’סטר סיטי הגיעה לסיכום עם הולאנד, אך באירופה מספרים שהמציאות בשטח עדיין שונה בשלב הזה. פפ גווארדיולה רוצה מאוד בנורבגי, אך הצעה של ריאל מדריד יכולה לטרוף את הקלפים. כזכור, לא מכבר אף טען נשיא לה ליגה, חאבייר טבאס, כי לריאל יש את הכלים הכלכליים הדרושים על מנת לצרף את הולאנד ואמבפה יחד.