2 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת ישראל
שחקני נבחרת ישראל
שחקני נבחרת ישראל
(שחר גרוס)
אחרי שנחתה אתמול בפרנקפורט וכבר קיימה אימון ראשון עם חלק משחקניה, נבחרת ישראל תערוך הערב (שלישי) אימון נוסף ועם סגל מלא תחת הדרכתו של גדי ברומר. השחקן היחיד שאמור לערוך אימון קל הוא ביברס נאתכו, שהתאושש מפציעה וכבר חזר לשחק במדי קבוצתו פרטיזן בלגרד ואמור לעמוד לרשותו של ברומר במשחק ההכנה מול גרמניה ביום שבת.
בנבחרת מודעים לכך שללא ה"אסים" בחלק הקדמי: ערן זהבי ושון ויסמן שלא בסגל, וכן גם בלי ליאל עבדה שירד לצעירה, מרבית העיניים יהיו על מונס דאבור שבקמפיין האחרון היה נתון ללא מעט חיצי ביקורת מצד חלק מהקהל הישראלי, אבל ידע להניח את הכול בצד, לכבוש שערים לטובת הנבחרת ובסופו של דבר לקבל החלטה שאותו אף אחד לא ישבור והוא ממשיך להיות חלק לגיטימי ועיקרי מסגל הנבחרת.
בנבחרת מודעים לכך שהמצב מול הגרמנים אינו אופטימלי מבחינה מקצועית, אבל יחד עם זאת לא ניתן יותר מדי לתרץ ויש ללכת למשחק עם הכוחות הקיימים גם אם מדובר בהרכב חסר מאוד. ועדיין, יש בסגל לא מעט שחקנים טובים שיכולים לנסות ולעשות את העבודה מול הגרמנים. ניר ביטון צפוי לפתוח במרכז ההגנה, אלי דסה כמגן ימני, דור פרץ בקישור ובחלק הקדמי מנור סולומון ודאבור.
2 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
מנור סולומון
(שחר גרוס)
השאלות שנשארו פתוחות הן לגבי עמדת המגן השמאלי: סאן מנחם או אופיר דוידזאדה ולגבי עמדת הבלם השני: שון גולדברג, איאד אבו עביד או אוראל דגני. מוחמד אבו פאני נמצא בתמונת ההרכב כמו גם דולב חזיזה. “יש לא מעט חוסרים, בעיקר זהבי ושון, ויש לא מעט שחקנים שלא נמצאים בכושר משחק. המצב לא אופטימלי אבל נלך עם מה שיש ונעשה את המקסימום.יש כאן לא מעט שחקנים של דור הביניים ויש היעדר של שחקנים מנוסים", אמרו בנבחרת .
המנהל המקצועי יוסי בניון, לו יהיה זה המשחק הרשמי הראשון בתפקידו החדש, מעורב מאוד ואמור בתקופה הקרובה לקבל החלטה לגבי זהות המאמן המועדף שלו לאימון הנבחרת -זר או ישראלי. בניון מצוי בלא מעט שיחות עם אנשי כדורגל. “אין הרבה זמן לבחירת המאמן. אנחנו חודשיים לפני ליגת האומות ויהיה קשה להביא מאמן שלא מכיר את השחקנים, אבל אנחנו סומכים על יוסי שיעשה את הטוב ביותר", הוסיפו בנבחרת.