1 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
ניימאר
(רויטרס)
הפצע של פאריס סן ז’רמן מהכאוס בליגת האלופות נשאר פתוח. בכלי התקשורת הצרפתית מספרים על אווירה מתוחה מאוד באימוני הקבוצה ובראשם מצד שחקני המפתח. אחד מהם הוא ניימאר, שהפך ל”אשם” העיקרי מבחינת הקהל בעיר האורות. מי שהגיע ב-2017 תמורת סכום שיא של כל הזמנים, נמצא פחות מחמש שנים אחרי במצב שבו עתידו מעורפל.
העיתונאי דניאל ריולו מרשת RMC הצרפתית, ניתח את מצבו של הברזילאי: “ניימאר כמעט ולא מתאמן, המצב שלו פתטי, הוא נראה על גבול השיכור. נראה שהוא במצב של נקמה מול פ.ס.ז’ ויש נתק מוחלט בחדר ההלבשה. לאוהדי פאריס לא אכפת מהתעלולים של ניימאר, לא מעניין אותם הסרט התיעודי על חייו, הם רוצים שיקבל צ’ק ויעזוב”.
ב-RMC המשיכו לנתח את כל המצב הרעוע במועדון הצרפתי: “כמעט אף אחד לא מדבר, יש מחנות בתוך חדר ההלבשה והדם רע. המשבר מול האוהדים גרם לשחקנים להגיע בלי חשק, ובמצב הזה ייתכן שהכאוס הגדול עוד בדרך”.
עוד נטען כי קברניטי המועדון קופאים נוכח המצב ואין מי שיעשה סדר: “המאמן יודע שהוא לא ממשיך, כוכבים בדרך לעזיבה וגם אנשים בכירים במועדון כבר לא מקבלים קרדיט, אבל אף אחד לא פועל, אין מי שידבר וינהיג את המועדון, אין דמות שתקבל החלטה. זה עוד יכול להסתיים באובדן אליפות”, נכתב ב’לה פריזיאן’ הצרפתי.