2 צפייה בגלריה
מארק אוברמארס
מארק אוברמארס
מארק אוברמארס
(אינסטגרם)
בהולנד ובלגיה קיבלו בהפתעה גדולה את מינויו של מארק אוברמארס אתמול (שני) למנהל הטכני של אנטוורפן. ואם המינוי עצמו לא היה מספיק שנוי במחלוקת אחרי שבחודש שעבר הוא עזב את אייאקס בבושת פנים עם התפוצצות פרשת ההטרדות, מנכ"ל אנטוורפן, סוון ז'אק, לא ממש תרם להרגעת הרוחות אחרי שאמר: "מארק מתאים לערכים שלנו".
בעיתון האמסטרדמי 'הט פרול' הגדירו את המינוי של אוברמארס בתור "סטירת לחי לנשים שהתלוננו על התנהלותו באייאקס". כזכור, אוברמארס נאלץ לעזוב את תפקידו כמנהל הספורטיבי של אייאקס אחרי שנחשף כי שלח הודעות בוטות (כולל תמונות של איבר מינו) לעובדות במועדון.
כוכב העבר ההולנדי, מרקו ואן באסטן, התייחס למינוי ואמר: "צריך לתת הזדמנות שנייה, אבל הוא היה צריך להעביר את התחושה שהוא מצטער ושהוא מגלה סימפטיה כלפי מי שהוא עשה להן את זה. הוא כבר ממשיך הלאה ושוכח להתנצל, הוא היה צריך לתת לזה יותר תשומת לב, זו הייתה הזדמנות טובה עבורו לדבר על הנושא והוא לא עשה את זה. האם הוא פנה לאותן נשים והציע להן את התנצלותו? הוא יכול היה לעשות את זה".
2 צפייה בגלריה
"האם הוא פנה לאותן נשים והציע להן את התנצלותו?". ואן באסטן
"האם הוא פנה לאותן נשים והציע להן את התנצלותו?". ואן באסטן
"האם הוא פנה לאותן נשים והציע להן את התנצלותו?". ואן באסטן
(רויטרס)
למעשה, במהלך הצגתו של אוברמארס באנטוורפן, הוא התנצל, אבל התייחס לפרשה באופן מעומעם משהו. "אני מצטער לנוכח מה שקרה, אבל אני רוצה להמשיך הלאה באופן חיובי", הוא אמר, "אני רוצה להפוך דף ולהתחיל פרק חדש באנטוורפן".
לפי העיתון ההולנדי 'NRC', באנטוורפן עצמה לא ממש התלהבו מהמהלך ובעלי מניות במועדון מרגישים שהתעלמו מהם. גם ספונסרים ואוהדים של הקבוצה היו מודאגים מהמינוי. אחד מנציגי הספונסר העיקרי של אנטוורפן סיפר: "ידענו שהולך לקרות משהו גדול, אבל חשבנו על מאמן או שחקן. אנחנו מופתעים מהמינוי של אוברמארס ויש לנו תחושות מעורבות. בפן הספורטיבי זו יכולה להיות החלטה טובה, אבל הסיבות שבגינן עזב את אייאקס רחוקות מאוד מהערכים של החברה שלנו".