2 צפייה בגלריה
טל שדה ונועה לסרי
טל שדה ונועה לסרי
טל שדה ונועה לסרי
(איגוד השייט בישראל)
נועה לסרי תמלא את מקומה של סער תמיר בגביע הנסיכה בפלמה, לאחר ששייטת ה-470 נפצעה בכתף, כפי שפורסם ב-ONE. לסרי תעשה זאת באופן זמני על מנת שתהיה נציגות ישראלית בתחרות היוקרתית וניתן יהיה לשמור על כשירותו של ניתאי חסון.
כזכור, למאמן גידי קליגר לא עומד אף צוות כשיר לפלמה. הצוות של גיל כהן ונועם חומרי הפסיק להתאמן לאחר שכהן פרקה את הכתף ועברה ניתוח, וכעת גם הצוות של ניתאי חסון וסער תמיר לא התאמן בגלל פציעתה של תמיר. השתיים אמורות לחזור לפעילות מלאה רק בעוד כחודש וחצי.
בעקבות המצב, איגוד השייט הודיע כי נועה לסרי, סגנית אלופת העולם שפרשה מספורט תחרותי בשנה שעברה, תחזור זמנית לפעילות על מנת להשתתף עם ניתאי חסון בגביע הנסיכה בפלמה בתחילת אפריל. היא תתחרה לצידו באופן זמני, לבקשתו של ניתאי חסון שרוצה לשמור על כשירות.
“כשניתאי התקשר אלי לא היה לי ספק שאני מתגייסת לסייע”, אמרה לסרי. “אמנם לא הפלגתי כבר חצי שנה אבל אעשה מה שניתן על מנת לסייע ברצף האימונים, שכל כך חשוב לפני אליפות העולם, שתתקיים בסוף השנה בארץ”.
2 צפייה בגלריה
סער תמיר וניתאי חסון
סער תמיר וניתאי חסון
סער תמיר וניתאי חסון
(Joao Costa Ferreira, Osga Photo9)
לסרי וחסון צפויים להמריא לפלמה בשבוע הבא, ולהצטרף למאמן הנבחרת, גידי קליגר, למחנה אימונים קצר טרם התחרות, על מנת לאפשר להם לתרגל את העבודה המשותפת בסירה, עליה התאמנו כצוות רק פעמים מעטות.
מאמן נבחרת ה-470, גידי קליגר, אמר: “אין ספק שזה מצב רחוק מאידאלי. ההגעה לתחרות עם צוות אחד היא לא מה שקיווינו לו, אבל מצב הפציעות מחייב אותנו לפעולות לא שגרתיות. אני שמח שנועה התגייסה לסייע לנו בעת הזו והיא וניתאי מהווים בהחלט צוות מנוסה”.
במקביל, נבחרת גלישת הרוח כבר יצאה לפלמה דה מיורקה על מנת לקיים מחנה אימונים בספרד לפני התחרות. הנבחרת של שחר צוברי תתחרה לראשונה במסגרת הסבב העולמי אחרי תקופת הכנה ארוכה בארץ ותשהה בפלמה כשלושה שבועות. נוי דריהן לא יצאה לתחרות, אבל קטי ספיצ’קוב תתחרה תחת המאמן הלאומי החדש שחר צוברי.