1 צפייה בגלריה
דלונטה ווסט
דלונטה ווסט
דלונטה ווסט
(רויטרס)
סוף טוב? דלונטה ווסט, כדורסלן העבר שכיכב ב-NBA, אבל בשנים האחרונות סבל מהתמודדויות נפש קשות, התרסקות כלכלית, התמכרות לאלכוהול ואף נעצר על ידי המשטרה מספר פעמים, מתכנן קאמבק מרגש אל הפרקט, כך על פי סרטון שפורסם באתר TMZ.
ווסט הוזמן לאימון המבחן הקרוב של ליגת ה-3x3 בוושינגטון שהקים הראפר אייס קיוב והתייחס לכך בסרטון: “זה חשוב להיות כנה לגבי ההרגשה שלך, גופנית ומנטלית. ירדתי קצת במשקל, כך שאני מרגיש יותר אתלטי ויכול לקפוץ קצת יותר גבוה עכשיו”, ואכן בסרטון ווסט נראה עולה לדאנקים מרשימים במגרש רחוב במרילנד.
בנוסף נכתב כי בימים אלה מתנהלים מגעים עם חברת הפקות על סרט דוקו שיתעד את סיפור חייו של ווסט. מאמנו, דונובן פורדהאם, סיפר על כך: "הוא כל הזמן עובד על בריאות הנפש. הוא ממש נלחם. הסרט יעסוק בהתמודדויות הנפשיות שלו, ההתמכרויות ויספר את סיפור חייו. הוא רוצה להדגיש את המודעות למחלות נפש ולעזור לאחרים עם אותן בעיות".
ווסט נבחר במקום ה-24 בדראפט 2004 על ידי בוסטון סלטיקס. במשך שמונה עונות הוא שיחק בליגה הטובה בעולם ומלבד המדים הירוקים, לבש גם את מדיהן של סיאטל סופרסוניקס, קליבלנד קבאלירס ודאלאס מאבריקס.