3 צפייה בגלריה
התוכנית המהפכנית של היו"ר
התוכנית המהפכנית של היו"ר
התוכנית המהפכנית של היו"ר
(צלמי ONE)
גיורא ענבר, יושב ראש איגוד השופטים הנכנס, עובד על אפשרות לתוכנית מהפכנית שבה אפשר יהיה להפוך כמה שיותר שופטי כדורגל למקצועניים, כדי שיוכלו לעסוק רק בשיפוט ולא יצטרכו לעבוד בעוד עבודות במקביל.
כיום, שופט כדורגל בליגת העל מקבל שכר בסיס חודשי של 1,470 ש”ח. 3,000 ש”ח מקבל שופט ראשי בליגת העל. 1,500 ש”ח מקבל שופט ה-VAR, בעוד השופט הרביעי מקבל 1,000 ש”ח.
ענבר שהחל ללמוד לעומק את כל הדברים, אמר לאנשי האיגוד כי לדעתו מה שיוכל להוביל לשינוי לטובה, זה הפיכת שופטים למקצועניים שיוכלו עם ראש נקי לעסוק רק בשיפוט. כיום, רק השופט הבכיר ארואל גרינפלד, שעושה גם קריירה בינלאומית מוצלחת, עוסק רק בשיפוט.
3 צפייה בגלריה
גיורא ענבר
גיורא ענבר
גיורא ענבר
(נעם מורנו, ההתאחדות לכדורגל)
באיגוד השופטים הביעו תמיכה במהלך שמנסה לעשות ענבר. האחרון, כך מספרים באיגוד, מנסה כעת לראות מאיפה לגייס לכך מקורות מימון כאשר צריך לקחת תוספת תקציביות של מליוני שקלים. ענבר, שבעבר כבר עמד בראש גופים גדולים בסקטור העסקי, הוכיח את היכולות שלו.
כדי שהתכנית הזו תצא אל הפועל ברור שהכול תלוי באיך הוא יצליח להביא תוספת לתקציב האיגוד ממקורות חיצוניים. באיגוד מציינים כי ענבר כעת לומד את כל הדברים לעומק ונותנים לו את הזמן. כדי שיצאו בהצהרות, צריך לראות שאכן ענבר יצליח במשימת גיוס המשאבים.
3 צפייה בגלריה
עו"ד יריב טפר
עו"ד יריב טפר
עו"ד יריב טפר
(חגי מיכאלי)