1 צפייה בגלריה
בלבול: "שינו לי את התוכניות". יוסי בניון
בלבול: "שינו לי את התוכניות". יוסי בניון
בלבול: "שינו לי את התוכניות". יוסי בניון
(ראובן שוורץ)
מנהלה המקצועי החדש של נבחרת ישראל, יוסי בניון, שוחח לראשונה עם שחקני הנבחרת, רגע לפני שהמאמן הזמני, גדי ברומר, ערך להם את האסיפה המקצועית לקראת משחק הידידות מול גרמניה ביום שבת (22:45).
בניון, הציג בפני השחקנים את הצוות הקיים בראשותו של ברומר, העוזר אלון חרזי ומאמן השוערים גיורא אנטמן, כמו גם ערן שאדו, שעבד עם הנבחרת עוד בתקופתם של אנדי הרצוג ו-ווילי רוטנשטיינר, ולסיום אמר: "אני מצפה מכם להיות מחויבים למעמד הנבחרת ולעשות את המקסימום לטובת הצלחתה. זו מחויבות גדולה וגאווה להיות פה, אני מאוד מתרגש להיות המנהל המקצועי של הנבחרת, זו זכות גדולה ומבחינתי אעשה כל מה שנדרש”.
המנהל המקצועי מעורב מאוד ואמור בתקופה הקרובה לקבל החלטה לגבי זהות המאמן המועדף שלו לאימון הנבחרת -זר או ישראלי. בניון מצוי בלא מעט שיחות עם אנשי כדורגל. “אין הרבה זמן לבחירת המאמן. אנחנו חודשיים לפני ליגת האומות ויהיה קשה להביא מאמן שלא מכיר את השחקנים, אבל אנחנו סומכים על יוסי שיעשה את הטוב ביותר", הוסיפו בנבחרת.
הנבחרת תערוך הערב (שלישי) אימון נוסף ועם סגל מלא תחת הדרכתו של ברומר. השחקן היחיד שאמור לערוך אימון קל הוא ביברס נאתכו, שהתאושש מפציעה וכבר חזר לשחק במדי קבוצתו פרטיזן בלגרד. הקפטן אמור לעמוד לרשותו של ברומר במשחק ההכנה מול גרמניה ביום שבת.