2 צפייה בגלריה
אריק טן האח
אריק טן האח
אריק טן האח
(רויטרס)
מנצ’סטר יונייטד כבר חושבת על העונה הבאה. לפי דיווח ב’דיילי מייל’, השדים האדומים ראיינו את אריק טן האח, מאמנה של אייאקס, והיו מרוצים מרמת האנגלית שלו. יחד עם זאת, ההחלטה הסופית לגבי יורשו של ראלף ראנגניק על הקווים עדיין לא התקבלה וגורמים נוספים ישפיעו עליה. הנהלת הקבוצה תראיין מועמדים נוספים, כאשר מועמדותו של מאוריסיו פוצ’טינו נחלשה לאור התוצאות האחרונות עם פ.ס.ז’.
ביום שני התבצע הראיון של טן האח מול יונייטד, אליה גם לואיס אנריקה ויולן לופטגי מועמדים. מועמדותו של תומאס טוכל, מאמנה של צ’לסי, כבר לא נשקלת. ביונייטד מקווים לקבל החלטה לפני סוף החודש ולהיות בטוחים במינוי המאמן לקראת העונה הבאה. אם ישאירו זאת לרגע האחרון, זה עלול להזיק לעונה הבאה.
בתוך כך, לאחר הפריצה שחווה בביתו במהלך המשחק מול אתלטיקו מדריד בליגת האלופות, פול פוגבה התראיין וכהרגלו סיפק פנינים: “העונה הזאת מתה, לא נזכה בכלום. בין אם זה במנצ’סטר או בקבוצה אחרת – אני רוצה לזכות בתארים. דידייה דשאן מעניק לי תפקיד שאני מכיר ומבין, אבל במנצ’סטר יונייטד אני שואל את עצמי אם בכלל יש לי תפקיד. אני שואל את זה ואין לי תשובה. אני רוצה לנצח ולפצות על השנים בהן לא זכיתי בתארים”.
2 צפייה בגלריה
פול פוגבה
פול פוגבה
פול פוגבה
(רויטרס)