4 צפייה בגלריה
שחקני א.ס אשדוד
שחקני א.ס אשדוד
שחקני א.ס אשדוד
(מרטין גוטדאמק)
אם לא די בצרות מחוץ למגרש, הבעיות בקבוצת הכדורגל של אדומים אשדוד לא נפסקות, כשהפעם מדובר בקיפוח אותו חווה הקבוצה בנוגע לסוגיית מגרשי האימונים באצטדיון. זעם גדול בקרב הקבוצה קיים כלפי מחלקת הספורט בעיר, אשר מונעת משחקני הקבוצה להתאמן במגרשי האימונים, שכן עומדים לטובת היריבה העירונית, מ.ס אשדוד מליגת העל.
למעשה, בתחילת העונה, גם בתקופה בה אימן רוני אוואט (מנהל המגרשים בעירייה), התאמנה הקבוצה לסירוגין באצטדיון הי"א (שם היא עורכת אימון כיום אימון אחד בשבוע, גם כן ביום לא קבוע ובתנאים מיוחדים), ובמגרשי "המכללה". בחודש ינואר, הוחרב המגרש הדני (הראשון הוחרב בינואר) לטובת פרויקט מגורים ועל הקבוצה היה למצוא פתרון חדש.
בחודש ינואר, הוקמו מגרשים חדשים, "מגרשי הפארק", אשר אחד מהם נמצא בשימוש ואחד לא. במגרש אשר נמצא בשימוש, מתאמנת מ.ס אשדוד ואילו קבוצת אדומים אשדוד, שביקשה להתאמן במגרש גם היא, נענתה בשלילה.
4 צפייה בגלריה
שחקני א.ס אשדוד
שחקני א.ס אשדוד
שחקני א.ס אשדוד
(מרטין גוטדאמק)
משמעות הדבר, היא שהקבוצה נאלצת להתאמן במגרש "הסינטטיקו" בעיר, אשר מכיל דשא סינטטי ופחות ראוי, אשר גורם לפציעות של לא מעט שחקנים. שחקנים כמו עידן דהאן, נועם גיסין ואושר אבו חוו פציעות אשר גרמה להם להיעדרות של מספר שבועות.
על הקבוצה, בראשות המנהל המקצועי יאיר אזולאי, היה למצוא פתרונות הזויים, כמו נסיעות לאצטדיון בקריית מלאכי, דבר אשר לא תמיד התאפשר. בקבוצה שלחו מייל מפורט למנהל מחלקת הספורט, יורם אסרף כבר לפני חודש וחצי וביקשו להתחשב, אך נענו בשלילה מסיבות שונות.
באדומים אשדוד הגיבו: ״אנחנו רואים את כל נושא "ניהול הקצאת המגרשים" לקבוצה הבוגרת בחומרה רבה וכזו שהתוצאות שלה מובילות לפגיעה פיזית ומנטלית בשחקנים ובעיקר בנושא המקצועי. למעלה משמונה שבועות שלא נמצא פתרון או כוונות כלשהן לחתור לפתרון שיהיה הולם וכזה שלא יפגע בהתנהלות המועדון ובמטרותיו.
4 צפייה בגלריה
שחקני א.ס אשדוד
שחקני א.ס אשדוד
שחקני א.ס אשדוד
(שחר גרוס)
פנינו בתחילת חודש פברואר לממונה תיק הספורט באשדוד מר יורם אסרף והוסבר לו במפורט שהמצב גורם לפציעות רבות ובעקבות כך שחקנים רבים נעדרים מהמשחקים האחרונים ואין שום היגיון סביר שהקבוצה לא מתאמנת במגרשה הביתי. כזכור, בעקבות המצב שאליו נקלעה הקבוצה סגל השחקנים צומצם ובנוסף לזה בגלל פציעות מרובות שנגרמות כתוצאה מהשימוש המגרש הסינטטי אנו נאלצים להעלות לסגל מעל לארבעה שחקני קבוצת הנוער.
תוכנית האימונים של קבוצה מקצוענית הינו נוקשה ועמוס וקיומו של אימון על דשא סיננטי פוגע ביכולת המקצועית בכלל ובשחקנים בפרט, כמו רק לאחרונה ובמשך חודש שלם נאלצנו להתאמן ולשחק באשקלון ועד כה לא קיבלנו מענה או תגובה להוצאה של 50,000 ש"ח.
כל המצב שנוצר הוא פשוט במילים עדינות לא הגיוני ובלתי מקצועי בעליל, במקום לנסות ולעזור למטרות הקבוצה שהינה מזוהה בעיר עם פלח אוהדים מקומי נרחב אנחנו לא מקבלים מענה ונדרשים לנדוד לערים אחרות דבר שמשבש ומסכן את מטרות המועדון ואת הצלחת השחקנים והמרכיב המקצועי ועושים זאת בכך שמשווים את התנאים שלנו לתנאים של קבוצות לא מקצועניות אשר משחקות בליגות חובבניות וכן לתנאים שמקבלים שחקני נערים ונוער. אנחנו מקווים שיימצא פתרון אמיתי והולם כבר עכשיו ויפה שעה אחת קודם״.
4 צפייה בגלריה
שחקני א.ס אשדוד חוגגים עם לישי ביטון
שחקני א.ס אשדוד חוגגים עם לישי ביטון
שחקני א.ס אשדוד חוגגים עם לישי ביטון
(מרטין גוטדאמק)
תגובתו של יורם אסרף, אחראי מחלקת הספורט בעיריית אשדוד: ״אין חובה לקבוצת ליגה לאומית להתאמן בדשא. הם מקבלים אימון לפני משחק באצטדיון שגם זו הטבה חריגה. לפחות מחצית מקבוצות הליגה הלאומית מתאמנות בדשא סינטטי. לגבי מגרש הפארק? זה נושא מקצועי לחלוטין: אני לא מאשר יותר מארבעה אימונים בדשא שלא בוצעה בו זריעת חורף וטרם השלים צמיחה״.