2 צפייה בגלריה
רומלו לוקאקו חוגג עם קאי האברץ
רומלו לוקאקו חוגג עם קאי האברץ
רומלו לוקאקו חוגג עם קאי האברץ
(רויטרס)
צ'לסי תורשה למכור כרטיסים למשחקי חוץ, למשחקי גביע ולמשחקים שבהם מעורבת קבוצת הנשים לאחר שממשלת בריטניה ביצעה שינויים ברישיון המיוחד של המועדון. המועדון לא הורשה למכור כרטיסים מאז שהבעלים רומן אברמוביץ' קיבל סנקציה על ידי הממשלה כחלק מתגובתה לפלישה של רוסיה לאוקראינה, אך כעת לפי הרישיון השונה, המועדון ימכור כרטיסים אולם ההכנסות ממכירת הכרטיסים יעברו ישירות לפרמייר ליג ולאחר מכן יחולקו לגורם הרלוונטי.
המהלך אומר שצ'לסי תוכל למכור כרטיסים לרבע גמר ליגת האלופות הביתי שלה מול ריאל מדריד ב-6 באפריל ולחצי גמר הגביע האנגלי באצטדיון וומבלי בסוף השבוע של ה-16 באפריל מול קריסטל פאלאס. אוהדי חוץ יכולים לקנות כרטיסים למשחקי פרמייר ליג בסטמפורד ברידג', כשההכנסות יועברו לפרמייר ליג. המשחק הבא של צ'לסי בליגת העל לנשים הוא ב-3 באפריל נגד רדינג.
צ'לסי ביקשה שכל כסף שייכנס ממכירת כרטיסים, שהמועדון היה מקבל בדרך כלל, יתרם לקורבנות המלחמה באוקראינה ומהפרמייר ליג נמסר כי "ארגוני הצדקה המוטבים יוכרזו בבוא העת לאחר התייעצות עם המועדון".
2 צפייה בגלריה
רומן אברמוביץ'
רומן אברמוביץ'
רומן אברמוביץ'
(רויטרס)
שר הספורט נייג'ל האדלסטון אמר: "אני רוצה להודות לאוהדים על סבלנותם בזמן שתקשרנו עם ההתאחדויות הכדורגל השונות כדי לאפשר זאת. מאז שרומן אברמוביץ' התווסף לרשימת הסנקציות של בריטניה בגלל הקשרים שלו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, עבדנו רבות כדי להבטיח שהמועדון יוכל להמשיך לשחק כדורגל תוך הבטחת המשך אכיפת הסנקציות".
בעוד שרק מחזיקי כרטיס עונתי של צ'לסי ואותם אוהדים שקנו כרטיסים לפני הסנקציות יכולים להשתתף במשחקי הבית בפרמייר ליג, הממשלה אמרה שנעשתה חריגה עבור ליגת הנשים מכיוון ש"יש סיכון של יציעים ריקים למשחקים הללו".
כמו כן, אוהדי צ'לסי יכולים לרכוש כרטיסים למשחקי חוץ עתידיים בפרמייר ליג, כאשר כל ההכנסות יועברו לקבוצה המארחת. מכירת הכרטיסים ממשחקי הגביע האנגלי וליגת האלופות תעבור "דרך הפרמייר ליג למארגן התחרות הרלוונטי או למועדון הביתי ולא לצ'לסי כדי להמשיך לציית לסנקציות הנוכחיות", נמסר. כזכור, הסנקציות של הממשלה נועדו למנוע מאיש העסקים הרוסי אברמוביץ' להרוויח כסף מצ'לסי וניסיונו למכור את מועדון הפרמייר-ליג נעצר כאשר נכסיו הוקפאו.