3 צפייה בגלריה
גודסוויי דוניו
גודסוויי דוניו
גודסוויי דוניו
(עמרי שטיין)
במכבי חיפה לא עוסקים בתוכניות בעונה הבאה ומתרכזים בעיקר במאבק העיקש להבטיח אליפות שנייה ברציפות. אבל אין ספק שאחד השחקנים שהאלופה תצטרך להכריע לגבי עתידו הוא החלוץ גודסווי דוניו, שבימים אלה עובר שיקום סופי מניתוח אפנדציט שעבר וכבר בשבוע הבא יחזור לאימונים מלאים והוא צפוי לחזור לסגל לקראת משחק העונה מול הפועל ב"ש.
בחיפה לא מסתירים את העובדה שגם הם לא חשבו שהם כל כך יתגעגעו לדוניו ולתרומתו במגרש במיוחד כאשר השחקן עולה מהספסל. ההספק של דוניו עד כה עומד על ארבעה שערים וארבעה בישולים ואת זה הוא עשה ב-859 דקות. לשם השוואה, דוניו עשה זאת בכמעט מחצית מהדקות שהיו עד כה לדין דוד ששיחק 1913 דקות וההספק שלו מהטובים בליגה עם 15 שערים וכמות בישולים דומה לזו של דוניו, ארבעה במספר.
דוניו הוא לא היחיד שחיפה תצטרך לקבל החלטה לגבי עתידו. שחקנים נוספים שכרגע לפחות עתידם לא ברור הם ג'וש כהן, שכפי שפורסם ב-ONE ביקש לא למהר ולהאריך את החוזה בטענה שהוא רוצה לבחון אופציות אחרות בעיקר בארה"ב, בן שהר שאמנם מחזיק בחוזה לעונה נוספת אבל במצב הקיים של מיעוט דקות משחק לא ברור מה יעלה בגורלו, רמי גרשון שמסיים חוזה ולא יישאר בסכומים אליהם הורגל עד היום למרות שקיצץ כבר במחצית משכרו והמגן מיקאל אלפונס שנמצא במבחן אמיתי עד תום העונה.
3 צפייה בגלריה
מיקאל אלפונס וחנן ממן
מיקאל אלפונס וחנן ממן
מיקאל אלפונס וחנן ממן
(לילך וויס-רוזנברג)
בעניין אחר, מכבי חיפה החתימה היום (חמישי) את חלוץ הנוער, ספיר רזון, על חוזה בוגרים ראשון ובאמצעות נציגיו אבי נמני ורועי סימוני. בנוסף, חיפה החתימה גם את תבור חוטר ומוחמד עאמר, על חוזים לשלוש שנים במשרדי המועדון. המנכ"ל בן דב אמר לאחר האירוע: "המשכיות וחשיבה לעתיד, הבאים לידי ביטוי בהחתמת שחקני בית צעירים, הם הבסיס למועדון בריא והישגי. אני שמח על ההחתמות הללו ומאחל בהצלחה לשחקנים".
מנהל מחלקת הנוער, איציק עובדיה, גם כן התייחס לחתימה: "החתמת חוטר, עאמר ורזון על הסכם שחקן בוגר, מהווה נקודת ציון חשובה בראייה עתידית. מדובר בשחקנים מוכשרים שגדלו וצמחו במחלקת הנוער שלנו וקיבלו את כל הכלים הדרושים להתמודדות עם גיל בוגרים. מאחל להם הצלחה".
3 צפייה בגלריה
ספיר רזון עם אבי נמני ורועי סימוני
ספיר רזון עם אבי נמני ורועי סימוני
ספיר רזון עם אבי נמני ורועי סימוני
(האתר הרשמי של מכבי חיפה)