3 צפייה בגלריה
פדרי
פדרי
פדרי
(רויטרס)
אחד הכוכבים הגדולים ביותר של ברצלונה העונה הוא פדרי. בן ה-19 מרשים ביכולתו על המגרש ותפס מקום של קבע בהרכב של צ’אבי. השחקן הצעיר התראיין בספרד ודיבר על ריאל מדריד, הקלאסיקו ועל מי הפתיע אותו בבארסה.
פדרי דיבר על המבחנים שעבר בבלאנקוס: “נסעתי לשם ובימים הראשונים לא הייתי יכול להתאמן כי היה שלג על המגרש, אז התאמנתי רק שלושה ימים. בסוף אמרו לי שאני לא ברמה של ריאל מדריד ושאמשיך לחפש קבוצה. עכשיו אני נמצא איפה שאני רוצה להיות. בהתחלה זה מסתכל כשדוחים אותך, אבל זה מניע אותך לעבוד קשה כדי שמשהו אחר יכול לבוא בעתיד. אם הייתי רואה את מי שדחה אותי הייתי אומר לו שעכשיו אני נהנה בברצלונה”.
בנוסף הוא דיבר על הקלאסיקו הבלתי נשכח מיום ראשון האחרון: “האם חגגנו יותר מידי בסיום? אני חושב שהם היו עושים את אותו הדבר. כשאתה מנצח את היריבה הישירה שלך 0:4, השמחה עצומה. ראיתי את המשחק שוב בטלוויזיה אחר כך, זה היה משחק בלתי נשכח”.
הכוכב התייחס לכך שקיבל את המספר 10 בנבחרת ספרד: “נתנו לי בחירה בין כמה מספרים, זה מספר שאני אוהב ואנשים חשובים כמו ססק פברגאס לבשו אותו, שהוא שחקן מדהים, ובחרתי במספר בין השאר בשל העובדה הזאת. המספר שאני הכי אוהב הוא 8 כי אנדרס אינייסטה לבש אותו, אבל קוקה לובש את זה כאן בנבחרת ואני מכבד את הוותיקים".
כמו כן הוא דיבר על הכסף שהוא מרוויח ומה הכי מעצבן אותו: “אני חושב שההורים שלי מנהלים את זה והכסף גם שייך להם. הדבר הראשון שקניתי היה את הפליי סטיישן החדש. עכשיו מה שאני רוצה לעשות זה לקנות בית להורים שלי או לשפץ את זה שיש לנו כבר עכשיו. אני מאוד מתעצבן כשאני מפסיד, אני גם לא סובל את זה שאני מפסיד את הכדור במהלך המשחק”.
בסיום, פדרי בחר את הרכב האידיאלי מבחינתו: “אני יכול להגיד את כל ברצלונה? מארק אנדרה טר שטגן, אריק גרסיה, שמטריף אותי, וג’רארד פיקה. המגן הימני יהיה דני אלבס, שהוא חבר טוב. המגן השמאלי ג'ורדי אלבה. בקישור סרחיו בוסקטס, רונאלדיניו וצ'אבי. בהתקפה אני אשים משמאל את אינייסטה, כדי שייכנס פנימה, מימין את ליאו מסי ובחוד את כריסטיאנו רונאלדו”.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)