1 צפייה בגלריה
ראפיניה
ראפיניה
ראפיניה
(רויטרס)
ראפיניה, קשרה הברזילאי של לידס, הודיע לסוכנו הפורטוגלי, דקו, כי הוא מעוניין לעבור לברצלונה. מדובר בדיווח של “ספורט” הקטלוני, המסקר מקרוב את ברצלונה ולכן צריך לקחת אותו בערבון מוגבל. כזכור, השחקן שהבקיע העונה תשעה שערים ובישל עוד שלושה, סומן על ידי בארסה כמחליף לאוסמן דמבלה ואף הוגדר כאופציה שצ’אבי רוצה במקרה שהצרפתי אכן לא יאריך חוזה ויעבור לפאריס סן ז’רמן בחינם.
ראפיניה אמור לעלות כ-35 מיליון אירו, סכום שבארסה יכולה לשלם, ואם כך יקרה זה יהיה על חשבון האופציה לרכישתו של אדאמה טראורה מוולבס. בדיווח של “ספורט” נטען כי ראפיניה הודיע לדקו שהוא רוצה לעבור לברצלונה ומעדיף את ההצעה שלה על פני הצעות אחרות אשר הונחו בפניו מליברפול ומבאיירן מינכן.
כמו כן, ב”מונדו דפורטיבו” מדווחים היום (חמישי) כי ארסנל נכנסה לתמונה בנוגע לפיליפה קוטיניו שמשחקת בימים אלה כמושאל באסטון וילה בהצלחה רבה עם 4 שערים ו-3 בישולים בליגה. מחירו של הברזילאי הקיץ יעמוד על 40 מיליון אירו, הסכום הנקוב באופציית השאלתו לקבוצה של סטיבן ג’רארד אולם התותחנים יכולים להציע לקוטיניו אפשרות לשחק במפעל אירופי בכיר, מה שווילה לא מסוגלת והוא יצטרך להחליט באיזה מועדון הוא מעדיף לשחק.