2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
עתידו של רוברט לבנדובסקי בבאיירן מינכן עדיין לא ברור. בתקופה האחרונה צצו להם אין ספור דיווחים ושמועות על עזיבה של החלוץ הפולני את הבווארים. היום (חמישי) הגיע דיווח אחד מעניין במיוחד מכיוונו של האתר “ספורט” הספרדי שטוען כי החלוץ רוצה לעזוב את באיירן ולהגיע לברצלונה.
על פי הדיווח, האפשרות שלבנדובסקי אכן יגיע לקאמפ נואו ממשית מתמיד וכי השחקן עצמו מעוניין להגיע לברצלונה. עוד נטען כי סוכנו של החלוץ, פיני זהבי הישראלי, נמצא ביחסים טובים מאוד עם נשיא ברצלונה ז’ואן לאפורטה, והוא בעצמו מבין כי אחרי שמונה שנים נפלאות במינכן, התקופה שלו בבונדסליגה מגיעה לקיצה. לעומת זאת, בבאיירן מאמינים כי “אין שום סיבה שהוא ירצה לעזוב”.
החוזה של רוברט לבנדובסקי מסתיים אמנם ב-2023, אך הוא מעוניין לקבל חוזה חדש ובזמן שהוא מרגיש שהמועדון מתמהמה לגביו ולוטש עיניים לעבר חלוצים אחרים, בראשם ארלינג הולאנד, הפולני מרגיש שמגיעה לו הרבה יותר הערכה על השנים הגדולות שהוא נתן עבור הקבוצה. בנוסף, במקרה ולא יגיעו להסכמות, באיירן תרצה להרוויח עבורו כסף כבר בקיץ הזה ולא לאבד אותו בשנה הבאה בחינם.
2 צפייה בגלריה
פיני זהבי, הקשרים שלו עם לאפורטה עשויים להכריע
פיני זהבי, הקשרים שלו עם לאפורטה עשויים להכריע
פיני זהבי, הקשרים שלו עם לאפורטה עשויים להכריע
(דרור רוזנפלד)
בדיווח נטען כי הפולני רוצה לשנות נוף כבר הרבה מאוד זמן ומאמין שזה הזמן הנכון ביותר עבורו לעשות את זה. לבנדובסקי, שיחגוג באוגוסט את יום הולדתו ה-34, יודע שזו ההזדמנות האחרונה להגיע לפרויקט שאפתני והוא בהחלט מבין שבברצלונה בונים אחד כזה.