1 צפייה בגלריה
אוהדי סוריה באצטדיון בצידון
אוהדי סוריה באצטדיון בצידון
אוהדי סוריה באצטדיון בצידון
(רויטרס)
המשחק הנפיץ בין לבנון לסוריה באצטדיון בצידון במסגרת מוקדמות המונדיאל “עמד בציפיות” היום (חמישי) כשבתחילת המחצית השנייה, בזמן שהאורחת הוליכה 0:3, השופט החליט להוריד את שחקני הקבוצות מכר הדשא ולעצור את ההתמודדות זמנית למשך כ-20 דקות. בסופו של דבר התוצאה נותרה כשהיא גם בסיום.
ההחלטה לעצור את המשחק התקבלה בשל התפרעות של האוהדים הלבנוניים, שהשליכו חפצים לעבר השחקנים הסורים והתפרעו ביציע תוך כדי קריאת קריאות גזעניות. מיד לאחר ההחלטה להוריד את השחקנים לחדר ההלבשה, הקהל המקומי המתוסכל גם ניסה להתעמת עם האוהדים הסורים שנכחו באצטדיון. אחרי כ-20 דקות, שופט המשחק חידש את ההתמודדות והלבנונים לבטח יעמדו בפני עונש בהמשך.
בעוד הסורים איבדו סיכוי להעפיל לפלייאוף, הלבנונים קיוו להשיג שלוש נקודות שישאירו אותם בתמונת המאבק על הפלייאוף, אך החצי הראשון היה חד-צדדי כשהאורחים סיימו אותו עם יתרון מבטיח בזכות שערים של עלאא אל דאלי (14), מארדיק מרדיקיאן (38, פנדל) ומוחמד אל מרמור (44), שקבעו את תוצאת המשחק. כך או כך, נראה כי המקומיים יספגו עונש כבד בעקבות האירועים.
מחדשות קשות לטובות יותר, בעיקר לאוהדי מכבי פתח תקווה. חלוץ המלאבסים, איאון ניקולסקו, כבש עבור נבחרת מולדובה את שער היתרון שלה על קזחסטן בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה בפלייאאוט של ליגת האומות. יחד עם זאת, המולדובים לא הצליחו לשמור על היתרון כשקזחסטן הפכה ל-1:2 וניצחה בסיום.