1 צפייה בגלריה
בקרוב יהיה לצ'לסי בעלים חדש?
בקרוב יהיה לצ'לסי בעלים חדש?
בקרוב יהיה לצ'לסי בעלים חדש?
(רויטרס)
נושא עתידה של צ’לסי ממשיך להעסיק את כלי התקשורת מסביב לעולם הכדורגל. ב’אתלטיק’ הבריטי מפרסמים הערב (חמישי) כי שני אנשי עסקים שתפסו את עיקר הכותרות לאחרונה, ניק קנדי ו-וודי ג’ונסון, יצאו מהמרוץ על רכישת אלופת אירופה כשהם לא נכללו ברשימה הסופית של קבוצת ריין, שמנהלת את המכירה מצד ממשלת בריטניה.
הבלוז, כזכור, הועמדו למכירה על ידי הבעלים היוצא רומן אברמוביץ’, בעקבות הסנקציות שהוטלו עליו בשל הפלישה הרוסית לאוקראינה. לפי הפרסומים, קנדי, איש העסקים שהגיש תחילה הצעה בגובה של שני מיליארד ליש”ט, הגדיל בימים האחרונים את הצעתו לקבוצת ריין, הבנק האמריקאי שמופקד על המכירה של המועדון. זאת לאחר שקנדי הכניס עמו חברה דרום קוריאנית, אך בסופו של דבר נודע לו כי הוא לא ברשימה הסופית.
גם וודי ג’ונסון, בעלי קבוצת הפוטבול האמריקאית ניו יורק ג’טס, הגיש הצעה, אך יחד עם קנדי נענה בדחייה. גם קבוצת משקיעים סעודית וקבוצת ‘Aethel Partners’ נענו בשלילה, כאשר ב’סקיי’ דווח כי המועמדים המובילים שנותרו הם בעלי לוס אנג’לס דודג’רס, טוד בוהלי ומרטין ברוטון, יו”ר ליברפול ובריטיש איירווייס לשעבר.
בינתיים, רוכש פוטנציאלי נוסף לאלופת אירופה שגם יצא מהמרוץ, מוחסין באירק הטורקי, שיתף פרטים חדשים ומפתיעים: “שחקן כדורגל מצ’לסי הציע לי שישמש כמתווך בתמורה לעמלה של ארבעה אחוזים מהעסקה ובכך ייתן לנו עדיפות על פני הצעות אחרות. זה לא נתן לנו הרבה אמון. דיברנו עם אחד מאנשי ההנהלה שפנה אלינו, אמרנו שנציע שני מיליארד ליש”ט, הם אמרו שההצעה שלנו נמוכה. אפילו הבטחנו שננקוט בפעולות לשיפוץ האצטדיון”.