2 צפייה בגלריה
דווין בוקר
דווין בוקר
דווין בוקר
(רויטרס)
כשנותרו שמונה משחקים לסיום העונה הסדירה פיניקס סאנס הבטיחה הלילה (בין חמישי לשישי) את פסגת המערב ובהכרח גם את יתרון הביתיות לאורך כל הפלייאוף, כאשר ניצחה 130:140 בדנבר. הסגולים פיגרו לאורך רוב שלבי המשחק, אבל רבע רביעי של 24:36 הכריע עבורם את הניצחון ה-60 העונה. פיניקס היא הקבוצה השישית אי פעם שספרה 20+ ימים כקבוצה היחידה בליגה עם 50+ ניצחונות. תנחשו מה? כל החמש שקדמו לה זכו באליפות.
לפחות לעת עתה אין ספק כי פיניקס היא הקבוצה הטובה ביותר בליגה הטובה בעולם. גם מאמן דנבר, מייק מאלון, יודע כי לנצח את הסאנס זו משימה קשה ביותר: “כדי לנצח את הקבוצה הזו אתה חייב לשחק כדורסל כמעט מושלם. עשינו את זה במשך דקות ארוכות הלילה, אבל בסוף הם הראו מדוע הם הקבוצה הטובה ביותר ב-NBA”.
חמש שנים בדיוק אחרי שקבע שיא קריירה מפלצתי עם 70 נקודות, דווין בוקר סיפק עוד ערב לספרים עם 49 נקודות ו-10 אסיסטים. מבחינתו רק הניצחון חשוב: “אם להיות כנה, 60 ניצחונות זה משהו שלא חשבתי עליו”. גם המאמן מונטי וויליאמס פרגן: “בוקר עם אחת ההופעות הכי טובות שראיתי אותו מאז שאני כאן. העובדה שהוא לא נמצא בדיון על ה-MVP היא מטופשת לחלוטין”.
2 צפייה בגלריה
מונטי וויליאמס
מונטי וויליאמס
מונטי וויליאמס
(רויטרס)
הסאנס קיבלו הלילה בחזרה את כריס פול, הרכז שנעדר מאז פגרת האול-סטאר בעקבות פציעה באגודל. פול חזר היישר לחמישייה וסיפק עוד ערב מופלא של 17 נקודות ו-13 אסיסטים. “יש לנו קבוצה מיוחדת. איתם זה נראה כל כך פשוט. אני כבר 17 עונות ב-NBA, זו רק הפעם השנייה שאני בקבוצה שניצחה 60 משחקים. זה כל כך מיוחד”, סיכם.