2 צפייה בגלריה
שחקני ריאל מאוכזבים
שחקני ריאל מאוכזבים
שחקני ריאל מאוכזבים
(איציק בלניצקי)
הניצחון 74:75 אתמול (חמישי) על ריאל מדריד, סידר למכבי תל אביב שבוע חלומי בו ככל הנראה סידרה לעצמה מקום בפלייאוף היורוליג. עבור הבלאנקוס היה זה שבוע בלהות, בו איבדה פעמיים משחק שכבר היה אצלה בידיים. שחקניו של פאבלו לאסו הובילו 65:74 כשש דקות לסיום, אך אז “נקלעו לבלאק אאוט מוחלט מול סיום קטלני של מכבי”, נכתב ב’מארקה’.
בספרד ניתחו את ההתרסקות של ריאל בדקות הסיום, אך טענו לטעויות שיפוט לטובת הצהובים. “בדקות האחרונות השופטים פספסו שני אירועים שנויים במחלוקת עם עבירה אפשרית על סרחיו יול ועבירה על וולטר טבארס במאבק על הכדור האחרון, לפני שזה הגיע ליאבוסלה, שלא נשרקו”, נאמר. האירוע השני הוא כמובן כדור הביניים שנפסק אחרי שאנג’לו קלויארו חטף את הכדור מהסנטר האימתני.
במשך 34 דקות ריאל מדריד שיחקה כדורסל טוב. גרשון יאבוסלה פתח רותח עם 14 נקודות ברבע הראשון, ברבע השלישי הצטרפו תומא הארטל ו-וינסנט פורייאר ותרמו את שלהם ואדם האנגה היה שם לאורך כל המשחק עם הגנה טובה וחדירות טובות בהתקפה. אבל אז הכול התפרק עבור פאבלו לאסו, שקיווה לצאת מתל אביב עם ניצחון שהיה מבטיח לו את המקום השני ביורוליג.
2 צפייה בגלריה
פבלו לאסו
פבלו לאסו
פבלו לאסו
(איציק בלניצקי)
“ריאל לא מצליחה להרוג את המשחקים וזה עולה לה בהפסדים”, ניתחו ב’מארקה’ את הבעיה שלאסו יצטרך למצוא לה פתרון. כמו מול אנדולו אפס בשלישי האחרון, הבלאק אאוט של הבלאנקוס היה מוחלט. “מכבי התעוררה וטסה כמו קמיקזה וניצלה כל חולשה בהגנת מדריד. אוואנס הופיע עם זריקות מכריעות, ווילבקין קלע שתי זריקות עונשין בדקה האחרונה וסידר ניצחון מקומי שלא היה נראה הגיוני כמה דקות קודם לכן”, נכתב.