2 צפייה בגלריה
אופיר דוידזאדה ומנור סולומון
אופיר דוידזאדה ומנור סולומון
אופיר דוידזאדה ומנור סולומון
(ההתאחדות לכדורגל)
נבחרת ישראל, תחת עידן המנהל המקצועי החדש יוסי בניון, תקיים תפגוש הערב (שבת, 22:45) את גרמניה החזקה למשחק הכנה, כאשר לרשות המאמן גדי ברומר יעמוד כל הסגל שיצא לגרמניה. לא הייתה הפתעה ב-11 של ברומר, שיעלה כמצופה עם מנור סולומון מונס דאבור ותאי בריבו בהתקפה. בנוסף, שון גולדברג יערוך את הופעת הבכורה שלו במדים הכחולים-לבנים, כשיפתח במרכז ההגנה יחד עם ניר ביטון.
הרכב נבחרת ישראל: אופיר מרציאנו, אלי דסה, ניר ביטון, שון גולדברג, סאן מנחם, מוחמד אבו פאני, דור פרץ, אביב אברהם, מנור סולומון, מונס דאבור ותאי בריבו.
הרכב נבחרת גרמניה: מארק-אנדרה טר שטגן, דוד ראאום, טילו קהרר, יוליאין דרקסלר, יוליאן ויגל, יונתן טה, ניקו שלוטרבק, אילקאי גונדואן, ג'מאל מוסיאלה, קאי האברץ וטימו ורנר.
אתמול ברומר העדיף להתמקד באסיפות הווידאו על הנבחרת המארחת שעולה על החבורה הישראלית בכל הפרמטרים, בטח כאשר מנסים להניח על כף המאזניים את כושר המשחק שהגרמנים נמצאים בו לעומת כושר המשחק של חלק משחקני ההרכב של ישראל, שחלקם דוגמת פרץ, מנחם וגם הליגיונר יונתן כהן, שיפתח בספסל, לא משחקים באופן רצוף.
“למדנו שמדובר בנבחרת שמשחקת מהר, מדויק ואגרסיבית שלא מוותרת על הכדור. גרמניה נבחרת משומנת. אנחנו יודעים איך המשחק יתחיל, אבל לא יודעים איך יסתיים. נצטרך לבוא חדים. על כל טעות ברמה הזאת נשלם”, אמרו בנבחרת.
2 צפייה בגלריה
יוסי בניון
יוסי בניון
יוסי בניון
(שחר גרוס)
בניון, לפחות עד עכשיו, קיים שיחה אחת מול השחקנים, אבל המסר שלו היה ברור: "אני רוצה לראות מחויבות. זו גאווה ללבוש את החולצה הלאומית”. בניון בוחן מקרוב את השטח ובעיקר משקיף על הנעשה מבלי להתערב. יחד עם זאת, בניון שומר לעצמו את הזכות להעיר בחדרי חדרים לצוות המקצועי את מה שהוא חושב, תוך רצון ברור לנסות ולשפר כל הזמן.
בניון יורד לפרטים הקטנים ואוהב לשוחח בין לבין עם השחקנים. “בניון מסתובב ובוחן את השטח כל הזמן ורוצה להיות מעורב בכל פרט ופרט. הוא מתווה את הדרך שהיה רוצה שננהג בה”, אמר אחד השחקנים.