2 צפייה בגלריה
גיא משפתי
גיא משפתי
גיא משפתי
(עמרי שטיין)
במכבי חיפה מאפשרים אמנם לג'וש כהן לקחת את הזמן שלו ולקבל החלטה האם יש בכוונתו להאריך את חוזהו או לעזוב לליגת ה-MLS האמריקאית, אבל כבר עכשיו ברור שבמידה והשוער לא יאריך את החוזה, רועי משפתי עשוי לזכות בקרדיט כשוער ראשון, מה שמן הסתם ישפר משמעותית את שכרו ברגע שבחיפה יחליטו ללכת עליו כשוער מוביל.
לירוקים יש אופציה בתום העונה להאריך את חוזהו של משפתי, שעד כה שיחק בהצלחה בכל הזדמנות שניתנה לו, כאשר רשם שישה משחקים (ארבעה בגביע, אחד בגביע הטוטו ואחד בקונפרנס ליג) וספג שלושה שערים. במידה וכך יהיו פני הדברים, בחיפה יצטרכו לקבל החלטה מי יהיה השוער השני: איתמר ישראלי שצורף בתחילת העונה או שוער אחר.
בתוך כך, במכבי חיפה יחזרו ביום ראשון לאימונים, עדיין ללא שחקני הנבחרות השונות וחלק מהזרים ויחלו למעשה את ההכנות למשחק החשוב בסמי עופר מול הפועל באר שבע. בוגדן פלאניץ' שיצא לחופשת מולדת יחזור מחר לארץ ויצטרף לאימונים בראשון. גודסוויי דוניו יחזור לאימונים מלאים על פי התכנון המקורי.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
בנוסף, במכבי חיפה מחזיקים אצבעות לשחקני הקבוצה, דין דוד ושון גולדברג, שיערכו הופעת בכורה בנבחרת ישראל שתשחק מול גרמניה. בינתיים, במועדון עשו מחווה לאחת האוהדות של הקבוצה, רעות, שבדרכה למשחק מול הפועל ת"א נפגעה כתוצאה מתאונת דרכים וביקשה להודות לברק בכר על הניצחון. האוהדת זכתה לסרטון ברכות מהשחקנים, ובתגובה היא אמרה: “וואו, אתם אלופים”.