1 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
אחת הידיעות המרעישות ביותר בתקופה האחרונה הגיעה מ’לאקיפ’ הצרפתי, שם נטען כי ברצלונה מעוניינת בקיליאן אמבפה, שנמצא עם רגל וחצי בריאל מדריד, ושהשחקן עצמו לא סגר לגמרי את הדלת לקטלונים. ב’ספורט’ הספרדי דיברו בהרחבה על המצב והאם ישנה אפשרות סבירה לביצוע המהלך – ואין כזו.
ב’ספורט’ טענו שבברצלונה היו מופתעים מהידיעה והבטיחו כי המידע הוא לא נכון ובשום שלב לא נעשתה פנייה לשחקן או לסביבתו. בבארסה נסערים בעיקר מהעובדה כי בכלי התקשורת ’לאקיפ’ גרמו להם להיראות רע וכי זה מהלך שממש לא מתאים להם, הם בכלל לא מעוניינים בכוכב.
המידע מתפרש על ידי הקטלונים כסוג של לחץ מצד אמבפה ונציגיו כלפי ריאל מדריד, על מנת לגרום לפלורנטינו פרס לא להחתים את ארלינג הולאנד בבירת ספרד, זאת מהסיבה הפשוטה שאמבפה רוצה להיות המנהיג הבלתי מעורער של הקבוצה. בקטלוניה משוכנעים שהשחקן ישחק בריאל מדריד בעונה הבאה.
אחת הסיבות שבגללן אמבפה החליט לעזוב את פ.ס.ז’ היא העובדה שהוא חולק את חדר ההלבשה עם שחקנים כמו ליאו מסי וניימאר, וכי הוא רוצה כעת להגיע לקבוצה בה הוא יהיה המנהיג. בברצלונה, כאמור, מתנערים מקשר לצירופו של הצרפתי ובטוחים שם שיחתום במועדון היריב ממדריד.