1 צפייה בגלריה
אדן הזאר
אדן הזאר
אדן הזאר
(רויטרס)
ריאל מדריד קיוותה להיפרד מאדן הזאר לכל המרבה במחיר בקיץ, אבל היום (שישי) ספגה מכה לא פשוטה בכל הקשור לשאיפותיה למכור את השחקן הבלגי, שלא נספר על ידי קרלו אנצ’לוטי.
לפי הודעה רשמית מטעם הבלאנקוס, הקיצוני הבלגי יעבור בימים הקרובים ניתוח בקרסול של רגל ימין. את האימון של הקבוצה היום הוא עזב 20 דקות אחרי תחילתו, כאשר הוא צפוי לחזור שוב לשולחן הניתוחים בפעם המי יודע כמה מאז שהגיע ללבנים. הוא מחזיק בחוזה עד 2024, אותו הוא מעוניין לנצל עד תום, מה גם שכרגע אין לו הצעות ממועדונים אחרים.
לסגל של רוברטו מרטינס בנבחרת בלגיה הוא לא זומן בפגרה האחרונה, אך ראוי לציין שמרבית הכוכבים של השדים האדומים זכו למנוחה. בספרד ציינו שבמהלך האימון היום, קרלו אנצ’לוטי ופלורנטינו פרס שוחחו במשך שעה במתחם האימונים, אך לא נראה שעתידו של המאמן האיטלקי בסכנה.
על פי ההערכות, הזאר יושבת למשך למעלה מחודש (כחמישה שבועות בחוץ) ויחמיץ לפיכך את צמד המפגשים מול האקסית צ’לסי ברבע גמר ליגת האלופות. העונה הזאת הייתה רעה מאוד מבחינתו, כאשר הוא הבקיע שער אחד בלבד במסגרת גביע המלך ובסך הכול רשם 22 משחקים בלבד בכל המסגרות, בהם בישל פעמיים.