3 צפייה בגלריה
דני אבדיה מול סאדיק ביי
דני אבדיה מול סאדיק ביי
דני אבדיה מול סאדיק ביי
(רויטרס)
דני אבדיה רשם הלילה (בין שישי לשבת) את משחק השיא בקריירה הקצרה שלו ב-NBA, כשהוביל את וושינגטון ל-97:100 דרמטי על דטרויט בחוץ עם 21 נקודות, נקודה אחת יותר משיא הקריירה הקודם.
הפורוורד הישראלי עלה מהספסל לכמעט 32 דקות על הפרקט וקלע ב-7 מ-16 מהשדה כולל 3 מ-7 מעבר לקו השלוש ו-4 מ-4 מהקו. לשורה הסטטיסטית המרשימה שלו הוא הוסיף עשרה ריבאונדים כדי להשלים דאבל-דאבל, וגם חילק ארבעה אסיסטים ורשם גג אחד, לצד ארבעה איבודים.
אבדיה להט במחצית הראשונה עם שלוש שלשות ו-17 נקודות בסיומה. במחצית השנייה הוא היה סולידי יותר בפן ההתקפי, אבל משמעותי בצד ההגנתי והיה על הפרקט ברגעי ההכרעה במשחק הצמוד בדטרויט. רגעי ההכרעה היו גם אלה בהם הוא השלים את הדאבל-דאבל וגם את שיא הקריירה, ממש בשניות האחרונות, במהלכים שנתנו לוויזארדס את הניצחון.
3 צפייה בגלריה
אבדיה ופורזינגיס מול קאנינגהעאם
אבדיה ופורזינגיס מול קאנינגהעאם
אבדיה ופורזינגיס מול קאנינגהעאם
(רויטרס)
וושינגטון כבר הובילה ב-17 הפרש בתחילת הרבע השלישי, אך איפשרה לפיסטונס לנגוס ביתרון וקצת אחרי אמצע הרבע הרביעי המארחת חזרה להוליך. הוויזארדס לקחו חזרה את המושכות ועלו ל-93:96 דקתיים וחצי לסיום, אבל שני סלים של קייד קאנינגהאם העלו את דטרויט ל-96:97, עם 45 שניות על השעון. כריסטפס פורזינגיס, שהצטיין עם 30 נקודות ו-10 ריבאונדים, העלה את החבורה מהבירה ליתרון 97:98 חצי דקה לסיום, הפיסטונס יצאו להתקפה וקאנינגהאם החטיא. הפעם אבדיה היה שם כדי לקלוט את הריבאונד (העשירי שלו במשחק) ובמהירות נעשתה עליו עבירה. בקור רוח הוא דייק פעמיים מהקו כדי להעלות את וושינגטון ליתרון 3 נקודות וניסיון של רודני מקגרודר לכפות הארכה עם שלשה לא צלח.
פרט לפורזינגיס ואבדיה, רק רוי האצ’ימורה, שקלע 11 נקודות, רשם משחק של ספרות כפולות אצל הוויזארדס. מן הצד השני מרווין ביגלי השלישי הוביל את הפיסטונס עם 25 נקודות מהספסל וקאנינגהאם סיים עם 22 נקודות, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים.
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(רויטרס)