1 צפייה בגלריה
הפועל רעננה נערים א על  (מערכת ONE)
הפועל רעננה נערים א על  (מערכת ONE)
הפועל רעננה נערים א על (מערכת ONE)
(באדיבות נזיה סולטן)
במסגרת המחזור ה-28 בליגת נערים א’ על, התקיים לו משחק בין הפועל רעננה להפועל כפר סבא מהתחתית לדרבי קטן של השרון. יריבות מבית, כמו שאומרים. אחרי 88 דקות של משחק, השופט שרק לבעיטת עונשין מ-11 מטרים לטובת הפועל רעננה.
בספסל הפועל כפר סבא פחות אהבו את השריקה וטענו שכלל לא היה פנדל ליריבה. עד כה התסריט נשמע הגיוני ואופייני לכמעט כל משחק כדורגל, אך שימו לב לנתון הבא – הפנדל הזה נבעט ארבע פעמים (!) ברציפות. אחרי ארבע בעיטות מהנקודה הלבנה, הפועל רעננה עלתה סוף סוף ליתרון. אגב, בבעיטה השלישית השוער, שובל בנעים, קיבל כרטיס אדום, מה שהוביל את המועדון להכניס אל השער את ליאן כהן, שחקן שדה שעצר את הפנדל החמישי, אלא שריבאונד של יובל קרצו הכריע את ההתמודדות.
לירון נוסובסקי, מנהל קבוצת הפועל כפר סבא, טוען כי השופטים הכריעו היום את ירידתה של הקבוצה: “אנחנו מאוד מאוכזבים מהתוצאה שכלל לא משקפת את מה שהיה על כר הדשא. השריקה בסיום כנגדנו לא הייתה ולא נבראה. אמרנו ‘נו מילא’, המשכנו. רעננה בועטים פנדל, השוער שלנו עוצר. הקוון מרים דגל לפנדל חוזר! כמובן שהספסל מתחיל לרתוח! ואז מתחיל הסרט. פנדל שני נבעט, השוער עוצר ושוב, הקוון מרים דגל לפנדל חוזר” ומוציא צהוב ראשון לשוער.
נוסובסקי המשיך וסיפר: “אנחנו כבר כמעט בהתקף לב. פנדל שלישי, רעננה בועטים – השוער עוצר פעם נוספת! הקוון שוב מרים דגל, רק שהפעם השופט מוציא צהוב שני לשוער ומרחיק אותו. אין חילופים! נכנס שחקן לשער. בלאגן, בלאגן, בלאגן. לא יתואר! פנדל רביעי, השוער שוב עוצר אך השחקן שעמד בשער עצר את הכדור ואז רק בריבאונד קיבלנו גול. ההפסד הזה גרם לנו ב-99.99% לרדת ליגה!”.