1 צפייה בגלריה
רומן אברמוביץ'
רומן אברמוביץ'
רומן אברמוביץ'
(רויטרס)
הרשימה מצטמצמת: לאחר תקופה לא קצרה של אי ודאות מוחלטת שחוו אוהדי צ’לסי בכל הנוגע למי ישתלט וייקח את הבעלות על המועדון שלהם לאור עזיבתו של רומן אברמוביץ’, נראה שהמרוץ לרכישת אלופת אירופה נכנס כעת אל הישורת האחרונה. ב’סקיי’ דווח היום (שבת) כי נותרו ארבעה מועמדים אחרונים לקחת את המועדון הלונדוני תחת חסותם, אך יש תנאי אחד ברור – להשקיע במועדון לפחות מיליארד ליש”ט נוספים לסכום הרכישה הראשוני.
הסכום הלא מבוטל יושקע באצטדיון סטמפורד ברידג’, בסגל השחקנים ורכישות ובתחומים נוספים להשקעה. בין ארבע האחרונים שנותרו ברשימה ניתן למצוא את משפחת ריקטס שמחזיקה כבר במועדון הבייסבול שיקגו קאבס, טד בוהלי שמשמש כבעלים החלקי של קבוצת הבייסבול לוס אנג’לס דודג’רס ומרטין ברוטון ששימש בעבר כיו”ר ליברפול ונראה כמועמד המוביל להשתלט על הבלוז.
בנוסף, סטיבן פליוקה שמחזיק בבעלות על בוסטון סלטיקס ואטאלנטה (בעלות חלקית), הגיש לאחרונה הצעה ונמצא ברשימת המועמדים הסופית. מועמד אחר שירד מהפרק אך לא מוכן לוותר מהר הוא ניק קנדי שאוהד את צ’לסי. מדוברו נמסר: “אנו ממשיכים להעריך את העסקה ולקחת חלק בשיחות משמעותיות בתהליך הגשת ההצעות. ניק תמיד הבהיר שהאוהדים ושמירה על עתיד המועדון הם האינטרסים היחידים שלו בתהליך הזה”. אז מי יהיה בסופו של דבר האדם שיעמוד מאחורי אחד המועדונים הגדולים בעולם? עדיין לא ברור, אך נראה שהתשובה מתקרבת.