1 צפייה בגלריה
רוני אוואט
רוני אוואט
רוני אוואט
(שחר גרוס)
הפועל רמת רגן תחל בקרוב את משחקיה בפלייאוף התחתון של הליגה לאומית ובינתיים, היא נקטה בצעד לא שגרתי, במיוחד כשמדובר בכדורגל הישראלי. הבעלים יהודה דולינר וחברי ההנהלה החליטו היום (שבת) להאריך את חוזהו של רוני אוואט לעונה נוספת, רגע לפני השלבים הקריטיים שיקבעו את מיקום הקבוצה בסיום העונה.
יהודה דולינר שיתף: “החלטנו פה אחד על הארכת חוזהו של רוני. ההחלטה מביאה לידי ביטוי את ההערכה הרבה לה זוכה רוני בקרב אנשי המועדון, את שביעות הרצון מיכולתו המקצועית, תכונות האופי שלו, וכן את העובדה כי לאחר פתיחת עונה קטסטרופלית, הצליח לשקם את הסגל ולהשיג תוצאות טובות עם סגל שלא הוא בנה. אנו סמוכים ובטוחים כי רוני אוואט והשחקנים יצלחו את משחקי הפלייאוף בצורה טובה. אנו בטוחים בהם מאוד וסומכים על יכולתם המקצועית. לאחר משחקי הפלייאוף, אנו מאמינים כי רוני יתפנה לבניית סגל טוב ומחויב לעונה הבאה, עם תקווה להישגים מקצועיים טובים הרבה יותר”.
כזכור, רמת גן סיימה את העונה הסדירה במקום ה-11 ולמעשה פספסה את הפלייאוף העליון בנקודה אחת בלבד, כאשר בני יהודה סיימה שמינית עם 38 נקודות והתברגה באופן דרמטי למאבקי העלייה על ליגת העל. במחזור האחרון, אוואט ושחקניו סיימו רק ב-1:1 עם הפועל ראשון לציון, כאשר שער השוויון הדרמטי שהבקיעו בדקה ה-98 מרגלי מיקו ממן לא הספיק למהפך וסידר בעצם לכתומים משכונת התקווה את המקום בפלייאוף העליון.