2 צפייה בגלריה
כריסטיאן אריקסן
כריסטיאן אריקסן
כריסטיאן אריקסן
(רויטרס)
כריסטיאן אריקסן היה ונשאר שחקן כדורגל ענק, זה בטוח, אך התסריט שהוא מספק לנו בשנה החולפת הוא כבר לגמרי חומר ששווה זכייה באוסקר. הקשר הדני שרק ביורו האחרון התמוטט על כר הדשא במדי נבחרת דנמרק, רשם הלילה (בין שבת לראשון) את הופעת החזרה שלו למדים הלאומיים במשחק ידידות מול הולנד שניצחה 2:4, ואיזו חזרה זאת הייתה.
ארקיסן עלה מהספסל עם פתיחת המחצית השנייה כשהתוצאה היא 1:3 להולנדים, ותוך שלוש דקות בלבד על המגרש, בדקה ה-48, הוא כבר כבש בהופעת הבכורה המחודשת שלו, צימק ל-3:2 והמשיך החזרה הסנסציונית והמרגשת שלו למשחק שהוא כל כך אוהב.
כזכור, בחודש ינואר האחרון אריקסן חתם בשורות ברנטפורד מהפרמייר ליג לאחר שהתיר את חוזהו באלופת איטליה אינטר. הסיבה לעזיבתו הייתה שבארץ המגף לא מאפשרים לשחק עם קוצב לב. כעת, לאחר שכבר בישל במדי האנגלים, הוא חוזר להבקיע שערים בזירה הבינלאומית.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאן אריקסן כובש
כריסטיאן אריקסן כובש
כריסטיאן אריקסן כובש
(רויטרס)
הולנד עלתה ל-0:1 כבר בדקה ה-16 משער של סטיבן ברחווין, אך כעבור ארבע דקות בלבד ספגה את שער השוויון הדני, אותו הבקיע יאניק וסטגור. הכתומים לא התרגשו ועלו ליתרון של שני שערים בזכות גולים של נייתן אקה (29) וממפיס דפאיי שדייק מפנדל (38). כאמור, השער של אריקסן לא סייע לקבוצתו לחזור ולהשוות, כאשר הנבחרת של לואיס ואן חאל אמרה את המילה האחרונה עם ברחווין שהשלים צמד ונתן להולנד ניצחון מכובד.