1 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חולון מאוכזבים
שחקני הפועל חולון מאוכזבים
שחקני הפועל חולון מאוכזבים
(חגי מיכאלי)
“לא פתחנו טוב את המשחק ואי אפשר כל פעם לחזור״, אמרו בהפועל חולון לאחר ההפסד אתמול (שבת) 99:78 להפועל גליל עליון. עוד לפני שהמשחק החל במועדון הודו שהעייפות מעומס המשחקים מתחילה להראות, המשחק בכפר בלום היה השמיני שלהם החודש ובהמשך השבוע מחכות לחולוניה הפועל תל אביב (שני), הפועל ירושלים (חמישי) ובני הרצליה (שבת).
הפועל גליל עליון הגדילה את היתרון שלה בכל רבע ובכל פעם שהסגולים צהובים של גיא גודס ניסו לחזור או עשו קולות של חזרה, חניכיו של ברק פלג הגיבו במהירות: ״הורדנו ברבע השני למינוס חמש אבל זה היה מעט מדי״, סיפרו בקבוצה על אחד מניסיונות החזרה. פרדריק בורדיון היה בין הבודדים שהגיעו למשחק עם 24 נקודות, טיירוס מגי הוסיף 14 והיידן דלטון סיפק הופעת בכורה של 9 ו-4 לאחר שחזר מפציעה בקרסול. במועדון סיפרו כי אחד הדברים שציפו מדלטון הוא היכולת לעזור בריבאונד וכבר אתמול הראה הפורוורד ניצנים בכל הנוגע למה שהוא יכול לתרום לקבוצתו.
במחצית רתחו אנשי במועדון על היעדר ההגנה שאפשרה 46 נקודות למארחת. יתרה מכך, שאבון לואיס הגיע לטבעת בקלות. לא פחות מ-17 איבודי כדור היו להפועל חולון לצד 10 אסיסטים, בנוסף בקרב על הלוחות גליל עליון עשתה את שרצתה עם לא פחות מ-15 ריבאונדים בהתקפה וכשחניכיו של פלג מורידים בסך הכול 10 ריבאונדים יותר מאלו של גודס. ברגע שהיה ברור לאיזה כיוון המשחק הולך בחולוניה הגיבו והודו: ״ברגע שהמשחק התפתח לכיוון אחד, שיחקנו עם הרכבים אחרים כדי לשמור על חלק מהחבר׳ה לקראת יום שני״.
לוח הזמנים העמוס עשה את שלו וכבר גבה מחיר, ההפסד אמש להפעל גליל עליון היה השביעי במספר של חולוניה העונה, רק שהמשחקים נמשכים והקבוצה תחל היום את הכנותיה לקראת שבוע קשה נוסף שיכלול כאמור שלושה משחקים נוספים. המשחק הראשון השבוע יהיה נגד הפועל תל אביב ובסביבת הקבוצה שמו למטרה להראות טוב יותר כדי שהתוצאה תהיה טובה יותר.
בורדיון אמר לאחר המשחק: ״לא הגענו מוכנים לאגרסיביות ולאינטנסיביות של גליל עליון, הם הרגו אותנו בריבאונד ההתקפה, הם קלעו כל זריקה. כשמאפשרים לקבוצה המארחת להיכנס לקצב, זה כמו שקבוצה מגיעה לשחק בחולון עם האוהדים ועם השטף קשה לחזור, הם היו הרבה יותר אגרסיביים מאיתנו בפתיחת המשחק ואנחנו לא הצלחנו לחזור למשחק בשום שלב. כל המשחק הם היו אגרסיביים יותר ולקחו כל ריבאונד התקפה וקלעו כל זריקה״.