1 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
האם ברצלונה קרובה להשלים חיזוק מדהים להתקפה? לפי דיווח בכלי התקשורת האיטלקי ’Sportitalia’, הקטלונים הגיעו לסיכום עקרוני עם רוברט לבנדובסקי, חלוצה של באיירן מינכן, שקושר לאחרונה למעבר לקאמפ נואו.
הפולני חתום במועדון הגרמני עד 2023, ולפי הפרסום בארסה תצטרך להסדיר עדיין את המעבר מול הבווארים, שלא צפויים לעשות חיים קלים. חשוב לציין שבאתרים הקטלונים הבכירים ‘ספורט’ ו’מונדו דפורטיבו’ דובר לאחרונה רבות על השחקן, אך לא צוין שישנו סיכום בין הצדדים.
לבנדובסקי הוא הסקורר הבכיר באירופה בשנים האחרונות, כאשר העונה תרם 31 שערי ליגה בבאיירן ב-27 הופעות בלבד. לאחרונה נשיא ברצלונה ז’ואן לאפורטה פחות או יותר פסל את הגעתו האפשרית של ארלינג הולאנד, כך שהנחתת הפולני כבר לא כל כך תלושה מהמציאות.
לעומת אי הוודאות סביב לבנדובסקי, שחקן נוסף שיש קונצנזוס בקטלוניה לגבי צירופו לבארסה הוא ראפיניה מלידס. לפי דיווח ב’ספורט’ הקטלוני, הברזילאי סיכם לחמש שנים בקבוצה של צ’אבי, אולם הקטלונים עדיין צריכים להגיע להסכמות על רכישתו מהמועדון מהפרמייר ליג. השחקן מצידו דוחף מאוד למעבר ולא יקשיב להצעות אחרות, ומה שיכול לסייע מאוד למעבר הוא ירידת ליגה של לידס מכיוון שבמקרה כזה סעיף השחרור של ראפיניה יצנח מ-75 מיליון אירו ל-25 מיליון, כך לפי פבריציו רומאנו.