2 צפייה בגלריה
ארז כלפון
ארז כלפון
ארז כלפון
(רדאד ג'בארה)
בסוף השבוע האחרון נחצו קווים אדומים בכדורגל הישראלי. כזכור, שני ראשי חזיר הושלכו לעבר חצר ביתו של בעלי הפועל תל אביב, שרון ניסנוב, כאשר בהמשך הסופ”ש גם ברק אברמוב חטף מחוות זעמם של אוהדי בני יהודה, שחיכו לו מחוץ לשערי באצטדיון ואיימו עליו. כעת, נראה שיו”ר מנהלת הליגות לכדורגל, ארז כלפון, לא מתכוון לעבור על כך בשתיקה. כלפון שלח היום (ראשון) מכתב חריף אל משטרת ישראל ובו הוא קורא לה לפעול למיגור המצב המזעזע.
במכתב מסר כלפון: “בסוף השבוע האחרון אירעו שני אירועי אלימות מחרידים כנגד בעלי קבוצות כדורגל בליגות המקצועניות. באירוע אחד נזרקו בשעת לילה שני ראשי חזיר לחצר ביתו הפרטית של בעלי קבוצת הפועל ת”א שרון ניסנוב (אין זו הפעם הראשונה בה מתרחש אירוע דומה בהקשר של בעלי תפקידים בכירים בקבוצה). באירוע שני, בסיום משחק כדורגל אשר נערך באצטדיון המושבה בפתח תקווה, נמנע מבעלי קבוצת בני יהודה ת”א, ברק אברמוב לצאת עם רכבו משערי האצטדיון וזאת לאחר שאוהדי הקבוצה חיכו לו מחוץ לשער היציאה, תוך כדי איומים”.
יו”ר המנהלת הוסיף: “ברק אברמוב נאלץ להישאר באצטדיון ויצא רק לאחר זמן מה ובהתאם לתיאום והנחיית כוחות האבטחה, דרך שער צדדי. לאחר שיצא וזאת לאחר תיאום כאמור, הוא נתקל באוהדים שרדפו אחרי רכבו שאף נרגם באבנים, במראות המזכירים אירועים שבוודאי לא קשורים למגרשי הכדורגל. תלונות הוגשו בתחנות המשטרה על ידי מר ניסנוב ומר אברמוב. אני מצפה כי משטרת ישראל תפעל ללא לאות למיגור תופעה אלימה, עבריינית ומזעזעת זו”.
2 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב
(חגי מיכאלי)
כלפון המשיך במסר תקיף למשטרה: “כמו כן, מצופה כי בעלים של קבוצות כדורגל, יוכלו לצאת משטח האצטדיון בשלום ולא ‘יזכו’ לחוויות מסוג זה, ובמיוחד כאשר ידוע שהאוהדים ממתינים מחוץ לאצטדיון, יינתן מענה של ממש על ידי כוח המשטרה. המחויבות של כולנו להגן על בעלי הקבוצות מפני אלימות שהם חווים בשל היותם בתפקיד זה. אבקש את התערבותך האישית בחקר המקרים, למיצוי הדין עם העבריינים פורעי החוק עד להכנסתם מאחורי סורג ובריח”.