4 צפייה בגלריה
רוי משה קטרי
רוי משה קטרי
רוי משה קטרי
(האתר הרשמי של מכבי חיפה)
משחק הגביע של קבוצת הנוער של מכבי חיפה בעונה שעברה ברמת גן שיבש את כל התכניות עבור רוי משה קטרי. כמה שבועות קודם לכן חתם קפטן הירוקים על חוזה בוגרים ראשון בחייו, אך באותו משחק הוא נפצע בצורה קשה וסבל מקרע מלא ברצועה הצולבת, קרע ברצועה הצידית של הברך, פציעה במיניסקוס ובהאמסטרינג. כעת, תשעה חודשים אחרי הרגע הקשה, הוא שב לכר הדשא ובקרוב אף מתכוון לשוב לאימונים עם הקבוצה.
“אבא קיבל טלפון מהרופא. הוא שאל אותו אם הוא יושב ואמר שיש בשורות לא טובות”, נזכר קטרי באותו יום שחור בראיון לאתר הרשמי של המועדון. “קרעתי את כל הרצועות בברך, המיניסקוס, גיד ההאמסטרינג, רצועה צידית, כל הצד החיצוני הימני של הברך נתלש. הבשורה הייתה מאוד קשה בשבילי, לא ידעתי איך להגיב, זה בא בבום. זו פציעה שאתה לא יודע לאן אתה הולך, לא ידעתי איך להגיב”.
4 צפייה בגלריה
רוי קטרי מפונה
רוי קטרי מפונה
רוי קטרי מפונה
(חגי מיכאלי)
הפציעה טלטלה את חייו והרופאים אף דיברו על סיום הקריירה ופרישה ממשחק, אבל רוי לא התכוון לוותר. “מהרגע שנפצעתי ידעתי שאני אחזור וזו הייתה המטרה היחידה. זכיתי במשפחה כמו שלי וכמו מכבי חיפה, שתמכו בי ונתנו לי את כל הכלים להצליח כדי שאני אחזור הכי מהר שאפשר. אחרי ארבעה חודשים של טיפולים היו בעיות בדרכי התנועה והברך לא התכופפה ולא התיישרה”.
קטרי המשיך: “הוחלט בשת”פ עם המועדון שאני אטוס לפגוש את דוקטור אנדי וויליאמס בלונדון, המנתח מספר אחת בעולם שניתח גם את וירג’יל ואן דייק בעבר. מכבי חיפה עזרה לי בנסיעה ועשתה כל שביכולתה כדי לעזור לי. הוא רצה לנתח את הברך אבל זה לא התאפשר בגלל דלקות, חזרתי לארץ. הקבוצה קנתה לי מכשירים שיעזרו לי לשפר את דרכי התנועה של הרגל ואחרי חודש שוחחנו עם הדוקטור והוא אמר שאני לא אצטרך לעבור ניתוח”.
4 צפייה בגלריה
רוי קטרי עם הכדור
רוי קטרי עם הכדור
רוי קטרי עם הכדור
(עמרי שטיין)
כעת החל רוי מסע שיקום מפרך. “כל יום לקום בשש וחצי, לעבוד עם המכשירים שעתיים, אחר כך אני אוכל, מתקלח וכבר נוסע לטיפולי פיזיותרפיה. זו תקופה שאני עובר בה הרבה דברים, לומד על עצמי המון. בלי המשפחה ומכבי חיפה, שבאמת תמכו בי בכל דרך אפשרית, כולם היו שם בשבילי בכל רגע, יענקל’ה נתן את כל כולו בשבילי, עוזי מור, אסף בן דוב, איציק עובדיה ובני לם תמכו ובאו לבקר בכל רגע נתון”.
העבודה הקשה השתלמה ורוי כבר רואה את האור בקצה המנהרה. “כרגע אני מתכונן בעוד חודש לשוב עם הקבוצה לאימונים לאט לאט, אבל הצפי המתוכנן זה לחזור ולפתוח את העונה הבאה עם הקבוצה. החלום הוא פשוט לעלות לדשא פה, בקצף, שזה הבית שלי מאז שאני ילד. הפעם האחרונה שהייתי פה זה היה כשהנפתי את הצלחת והייתי על כיסא גלגלים, אני יושב עם עצמי בלילות ורואה את עצמי חוזר לפה. מכבי חיפה זה הבית והחלום שלי זה להיות במועדון הזה ולהצליח”.
4 צפייה בגלריה
רוי קטרי עם צלחת האליפות
רוי קטרי עם צלחת האליפות
רוי קטרי עם צלחת האליפות
(עמרי שטיין)