1 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
דניאל פרץ
(חגי מיכאלי)
הנבחרת הצעירה של ישראל חוששת ממכה רצינית לפני המשחק מול גרמניה מחר (שלישי, 18:00) אחרי ששוער מכבי תל אביב, דניאל פרץ, וקשר מכבי פתח תקווה ארד בר יצאו חיוביים גבוליים לקורונה. הבוקר הם ערכו בדיקה חוזרת ויקבלו את תוצאותיה בהמשך. מבחינת מחליפים, בסגל של חזן עוד שני שוערים: שריף כיוף מהפועל עפולה ועומר ניראון מהפועל רמת השרון ואחד מהם יפתח מול הגרמנים במקרה ופרץ יהיה בחוץ.
פרץ היה כזכור שוער המריבה ובסוף שודך לנבחרת הצעירה ולא לנבחרת הבוגרת, במה שהוביל לעזיבתו של מרקו בלבול רגע לפני משחקי הידידות של ישראל. אם התוצאה החוזרת תהיה חיובית במאת האחוזים, הוא יצטרך להיכנס לבידוד של חמישה ימים, שגם יוביל לכך שכפי הנראה לא ישחק ביום שבת במשחק הליגה של קבוצתו מול מכבי נתניה. ארד בר יחמיץ כפי הנראה את משחק מול הפועל חיפה, גם כן ביום שבת.
כמו כן, בנבחרת הודיעו כי הבלם אור בלוריאן ממכבי פתח תקווה שוחרר מהסגל בעקבות פציעה, בעוד כשירותו של גיל כהן תיבדק באימון הערב. בהגנה את מקומו של בלוריאן אמור למלא עומרי גאנדלמן שיוסט מהקישור.
בשלב זה, כולל המשחק מול הגרמנים, נותרו שלושה משחקים וכרגע ישראל שנייה עם 16 נקודות, שתי נקודות פחות מגרמניה המוליכה. כזכור, המוליכה בסיום השלב תעלה ישירות ליורו ואילו גם הסגנית תוכל לעלות, עם המאזן הטוב ביותר או דרך הפלייאוף. אגב גם נבחרת פולין הצעירה לא אמרה נואש, היא נמצאת במקום השלישי עם 14 נקודות, ככה שלכל הפחות הנבחרת הישראלית, שבמחזור האחרון סיימה ב-2:2 מול הפולנים, תנסה לסיים במקום השני. אחרי גרמניה הנבחרת בכחול-לבן תפגוש את לטביה ובמחזור הנעילה את סן מרינו, שטרם כבשה שער בשלב הבתים.