1 צפייה בגלריה
דניאל טננבאום
דניאל טננבאום
דניאל טננבאום
(רדאד ג'בארה)
בעקבות התוצאה החיובית-גבולית של שוער מכבי תל אביב, דניאל פרץ, בבדיקה לזיהוי נגיף הקורונה, מי שנערך לערוך את הופעת הבכורה שלו בליגת העל העונה הוא דניאל טננבאום. הברזילאי-יהודי, שהיה שוער ראשון בעונת האליפות האחרונה תחת ולדימיר איביץ’ ולאורך העונה שעברה תחת פטריק ואן לוון, לא הופיע במסגרת ליגת העל מאז מחזור הנעילה של אשתקד ב-30 במאי, 2021.
כעת, בחלוף עשרה חודשים, ובעקבות הבידוד לו פרץ עלול להידרש במשך חמישה ימים אם אכן הבדיקה החוזרת שלו תעיד על כך שהוא חיובי לקורונה, טננבאום נערך לכך שהוא זה שיעמוד בין הקורות מול מכבי נתניה ביום שבת הקרוב במסגרת המחזור השני של הפלייאוף העליון.
פרץ נמצא בבידוד מאתמול בערב כשהוא ממתין לתוצאות הבדיקה הנוספת שערך, ואם הוא אכן חיובי לנגיף אז על הנייר אם הכל יהיה תקין הוא יכול לחזור להתאמן עם הקבוצה ביום שישי בבוקר. יחד עם זאת, ספק גדול אם מלאדן קרסטאיץ’ יחזיר אותו ישר לסגל אחרי חמישה ימים של קורונה וללא פעילות בהנחה והוא חיובי.
לטננבאום, שיחגוג בחודש הקרוב את יום הולדתו ה-27, היו 56 הופעות רשמיות בעונה שעברה בין הקורות של מכבי ת”א, אולם העונה אחרי שלא התחיל אותה בעקבות פציעה טורדנית בגבו, רשם רק שלושה משחקים. הוא עמד בין הקורות מול אלשקרט בקונפרנס ליג במשחק החוץ שהסתיים ב-1:1, ולאחר מכן פתח בשני משחקי הגביע מול מכבי קביליו יפו, כאשר הצהובים ניצחו 0:2 ו-0:4.
במכבי ת”א, ששלחה מלבד פרץ לנבחרת הצעירה גם חמישה שחקנים לנבחרת הבוגרת (מתן בלטקסה, אופיר דוידזאדה, גבי קניקובסקי, דן גלזר ומאור קנדיל) מקווים כי לא ייאלצו לאבד שחקנים לקראת מחזור המשחקים הקרוב שכן כידוע הנבחרת הרומנית שמחכה לנבחרת ישראל הבוגרת, מגיעה ארצה אחרי גל של הידבקויות בסגל שלה.