2 צפייה בגלריה
ניצחו. שחקני הפועל ניר רמה"ש
ניצחו. שחקני הפועל ניר רמה"ש
ניצחו. שחקני הפועל ניר רמה"ש
(באדיבות נזיה סולטן)
המרדף של הפועל ר"ג אחרי הפועל ניר רמה"ש בליגת נערים א' ארצית דרום נמשך גם במחזור האחרון. השתיים ניצחו 0:1 את הפועל הוד השרון ואת הפועל אשקלון, מה שהותיר את הפער בצמרת על שתי נקודות. הרחק מהצמרת מכבי שוהם הפסידה ונותרה מתחת לקו האדום וסקציה נס ציונה ומכבי קביליו יפו נפרדו ב-0:0.

הפועל אשקלון – הפועל ניר רמה"ש 1:0

קבוצתו של עמית ארצי כמעט הסתבכה מול הדרומיים מהתחתית, אבל אופיר דעאדה כבש בפנדל בדקה ה-75 וסידר לה ניצחון בשערו ה-15 העונה. רמה"ש סיימה את המשחק בעשרה שחקנים אחרי הרחקת אופיר סעדיה בדקה ה-84.

הפועל הוד השרון – הפועל רמת גן 1:0

אוהד צמח ששיחק לפני כן בבני יהודה, כבש את השער היחיד במשחק שהשאיר את האורדונים קרובים להפועל ניר רמה"ש. למרות ההפסד, הפועל הוד השרון ככל הנראה תישאר בליגה.

הכח מכבי עמידר רמת גן – עירוני מודיעין 1:3

הקבוצה המנצחת של אורי כהן התבססה במקום השלישי. רואי לוי העלה אותה ליתרון אחרי 13 דקות ובמחצית השנייה יואב נידם השווה (47), אבל נועם משולמי (71) ועומר פרץ (94) סידרו ניצחון להכח.

מכבי אשקלון – מכבי הרצליה 2:0

הקבוצה מהשרון לא הרחק מאחורי הכח. צמד של דניאל אליהו בריבי בדקות ה-54 וה-78 הספיק לניצחון על מכבי אשקלון שירדה ליגה.
משחקים נוספים: בני אילת הביסה 0:5 את שמשון ת"א עם שערים של איוואן כבת, עומר נחמן חיון, רז סמאורה, יהונתן סאקו גבינטור ודויד בניטה; עירוני קריית גת חזרה מפיגור 3:0 ל-3:3 מול גדנ"ע ת"א עם שערים של איאנאו איו, סתיו דניאל ועדי ביטון, בעוד מיכאל אשטיבקר, אייל מגר ואורי מהדב כבשו לגדנ"ע; בית"ר נורדיה ירושלים הביסה 0:3 את מכבי שוהם עם שערים של ליאור נוי, יצחק אביטבול ועידן מויאל.
2 צפייה בגלריה
ניצחון לבית"ר נורדיה ירושלים
ניצחון לבית"ר נורדיה ירושלים
ניצחון לבית"ר נורדיה ירושלים
(באדיבות המועדון)