2 צפייה בגלריה
שחקני גולן קצרין בחגיגות
שחקני גולן קצרין בחגיגות
שחקני גולן קצרין בחגיגות
(באדיבות משפחת בן עזרא)
המשימה הושלמה בהצלחה: מרכז קהילתי גולן קצרין "צו פיוס" הוכתרה לאלופת ליגת נערים ג' צפון 1 בסוף השבוע האחרון ועשתה את זה בסטייל. היא הביסה 0:8 את מ.ס. ג'דידה מכר וזכתה בתואר כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה עם הכי הרבה שערי זכות (104) והכי מעט ספיגות (19) בליגה.
"פתחנו את העונה עם מספר מטרות - להפוך לטובים יותר ולשנות את הגישה של השחקנים, מהפחד להפסיד, לרצון לנצח", סיכם המאמן אליה נאמן, "הייתה לנו פתיחה מדהימה של שישה ניצחונות משישה משחקים וידעתי שהשנה זה שלנו. היו קבוצות טובות יותר, אבל ידעתי שאף קבוצה לא תרצה לנצח כמונו. היו לנו ניצחונות גדולים לצד נפילות, אבל המשכנו הלאה באותו קו - שאנחנו לא מוותרים עד שהשופט שורק. הכי חשוב שמלבד האליפות, שיחקנו בהגינות. תודה לכולם במועדון ובמועצות שבלעדיהם האליפות הזו לא הייתה אפשרית".
בניצחון על ג'דידה מכר, אור פנחס, יהלי אפשטיין ומאור ביצ'א כבשו צמדים, וגם יוסף יצחק והקפטן הראל זלצר הבקיעו. על מנת שרוב הסגל ישתתף בחגיגה הגדולה, הכניס נאמן שישה שחקנים החל מהדקה ה-40 למשחק, בדמותם של אדר אלמושנינו, דקל קרן, אוריה יהודה, אלון אפלבאום, יהלי כהן וינון אותמיזגין.
2 צפייה בגלריה
שנה שהם לא ישכחו
שנה שהם לא ישכחו
שנה שהם לא ישכחו
(פרנסוואה ביטנקרוט)
מדובר בקבוצה שפועלת בשיתוף פעולה מצד המועצה המקומית קצרין והמועצה האזורית גולן, ומכיוון שמדובר בקבוצת "צו פיוס", היא לא משחקת בשבת. היא מורכבת מנערים בני 13-14, הם מתאמנים שלוש פעמים בשבוע ומשחקים בצהרי שישי. אגב, הכובש המוביל שלה הוא פנחס עם 26 שערים.