1 צפייה בגלריה
אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן
(La Liga)
בזמן שהיא ממשיכה לפנטז על ארלינג הולאנד, ברצלונה מקבלת חדשות טובות דווקא מאתלטיקו מדריד: בספרד דווח שאנטואן גריזמן, המושאל מהקטלונים, נמצא בתוכניות של דייגו סימאונה לעונה הבאה והוא יירכש. בכך בארסה תקבל 40 מיליון אירו על מי שעלה לה פי שלוש מזה כשעבר לקאמפ נואו בקיץ 2019.
למעשה, בהסכם ההשאלה של גריזמן מבארסה לאתלטיקו יש סעיף, לפיו אם החלוץ ישותף ב-50% ממשחקי הקולצ'ונרוס שבהם הוא יכול לשחק (כלומר לא פצוע או מושעה) אז תופעל חובת הרכישה עליו בגובה 40 מיליון אירו. כרגע גריזמן עומד על 66%, כך שרכישתו היא רק עניין של זמן.
מדובר בחדשות טובות עבור בארסה לא רק בגלל 40 מיליון האירו, אלא גם מכיוון שגריזמן אחד המשתכרים הבכירים בליגה הספרדית. וכשהקטלונים עדיין מתקשים עם תקרת השכר, זה יפנה מקום לרכש שיגיע בקיץ. כידוע, פרט להולאנד, גם אנדראס כריסטנסן, ראפיניה, נוסייר מזראווי, רוברט לבנדובסקי ומוחמד סלאח, בין היתר, הוזכרו כרכש פוטנציאלי לקבוצה של צ'אבי.
בתוך כך, הקאמבק של אנסו פאטי הולך ומתקרב. החלוץ יעבור אחר הצהריים בדיקות רפואיות ואם הכל יהיה בסדר אז הוא יצטרף מחדש לאימונים ביחד עם חבריו. פאטי מושבת כבר תקופה ממושכת ולפי ההערכות הוא עשוי לשוב לשחק מול קאדיס ב-18 באפריל.