2 צפייה בגלריה
ירכוש את צ'לסי? סבסטיאן קו
ירכוש את צ'לסי? סבסטיאן קו
ירכוש את צ'לסי? סבסטיאן קו
(שחר גרוס)
יותר משבועיים חלפו מאז ממשלת בריטניה הטילה סנקציות על רומן אברמוביץ', אבל עדיין אין לצ'לסי בעלים חדש. אחד המועמדים לרכוש את המועדון הלונדוני הוא אתלט העבר הבכיר, סבסטיאן קו, שביקר בסוף השבוע החולף בישראל ושוחח על כך עם ONE.
"הייתי בישראל, אך זה לא קשור לרכישת צ'לסי", אמר קו שהתייחס גם לאפשרות של רכישת הבלוז. "זה תהליך ארוך, נצטרך לראות מה יקרה", הוסיף אתלט העבר.
קו הוא האלוף האולימפי היחיד בהיסטוריה שזכה פעמיים ברציפות בריצת 1,500 מטר, בעל ארבע מדליות אולימפיות (שתיים מזהב ושתיים מכסף), קבע בעבר 11 שיאי עולם והיה בין היתר גם יו"ר הוועדה המארגנת של אולימפיאדת לונדון 2012.
בנוסף לבריטי בן ה-65, יש לא מעט גורמים שמתעניינים ברכישת צ'לסי, אך כאמור, עדיין לא הוכרע מי יהיה הבעלים הבא שלה אחרי שהיא נלקחה מידיו של אברמוביץ' כחלק מהסנקציות של הממשלה. הסיבה לכך היא קירבתו של האוליגרך לוולדימיר פוטין על רקע פלישתה של רוסיה לאוקראינה.
2 צפייה בגלריה
רומן אברמוביץ'
רומן אברמוביץ'
רומן אברמוביץ'
(רויטרס)
בין היתר מעוניינים ברכישת צ'לסי, איש העסקים האמריקאי, המיליארדר ג'וש האריס, הבעלים של פילדלפיה מה-NBA וקבוצות ספורט נוספות, דייויד בליצר שהוא שותפו של האריס ומרטין ברוטון, יו"ר ליברפול לשעבר וסגן יו"ר קבוצת אינטרנשיונל איירליינס.