2 צפייה בגלריה
מרקו יאנקוביץ'
מרקו יאנקוביץ'
מרקו יאנקוביץ'
(רדאד ג'בארה)
כמו כל קבוצות ליגת העל, גם בהפועל תל אביב חוזרים מחופש ארוך בסוף השבוע והחלו אתמול (ראשון) את ההכנות בסגל חסר לקראת המשחק בשבת נגד בני סכנין. מי שהתאמנו במשך הימים האחרונים הם שני השחקנים החדשים שהצטרפו מהליגה האוקראינית, הקשר פרדי פלומין והשוער שהצטרף, בוגדן סרנבסקי.
השוער האוקראיני מגלה יכולת טובה כאשר המטרה היא לתת לו את אפודת השוער מול סכנין. הגעתו של סרנבסקי הגיעה כזכור בעקבות פציעת ארנסטס שטקוס, שאגב נחת אתמול בישראל וימשיך את השיקום שלו כאן בארץ.
שלומי אזולאי החלוץ ומרקו יאנקוביץ', שנעדרו מהמשחק בסמי עופר נגד מכבי חיפה בגלל פציעות בשריר התאומים, צפויים להיות כשירים לשבת. אזולאי ערך אימון חלקי בלבד, אבל הוא מרגיש שיפור משמעותי לאור ימי המנוחה שקיבל בפגרה. יאנקוביץ' מצידו יחזור לאימונים רק מחר ובצוות הרפואי מאמינים שגם הוא יהיה בתמונת הסגל.
2 צפייה בגלריה
שלומי אזולאי
שלומי אזולאי
שלומי אזולאי
(רדאד ג'בארה)
מאמן הפועל ת”א, קובי רפואה, היה מעדיף לקיים משחק אימון נגד קבוצה מהליגה הלאומית כדי להכניס לעניינים את סרנבסקי ופלומין, אבל הסגל הקצר בעקבות פציעות ונציגי הנבחרת הורידו את האפשרות מהפרק. רק ביום חמישי רפואה יקבל בחזרה לרשותו את נציגי הנבחרת, למעט דורון ליידנר ששוחרר כבר אתמול מהצעירה בגלל עונש כרטיסים צהובים שירצה מול גרמניה.
1:2 חשוב לוויאדוליד של שון וייסמן