1 צפייה בגלריה
כריסטופר אנקונקו
כריסטופר אנקונקו
כריסטופר אנקונקו
(רויטרס)
במקביל להשקעת העתק בקבוצה הבוגרת בעשור האחרון, במה שלא סידר עבורה את מטרת העל בדמות ליגת האלופות, פאריס סן ז’רמן ניסתה בשנים האחרונות גם לשפר את האקדמיה שלה לצורך פיתוח של הכישרונות הבאים. המקרה הבולט ביותר של המועדון מעיר האורות מגיע מכיוונו של כריסטופר אנקונקו, מי שלא קיבל קרדיט ולא ממש נספר במועדון – וכעת עשוי לחזור מהדלת הראשית, ובהרבה כסף.
ב-2019 אנקונקו הצרפתי, שהבין שאין לו מקום בקבוצה הבוגרת למרות 11 שערים ב-78 הופעות מאז הוקפץ מהאקדמיה, עזב את פאריס תמורת 13 מיליון אירו לטובת רד בול לייפציג. מאז נראה שהציוות שלו עם המועדון הגרמני הוא כמו כפפה ליד ובעונה הנוכחית הוא מגלה יכולת נהדרת עם 26 שערים ועוד 15 בישולים ב-39 משחקים בכל המסגרות. היכולת הזו גם זיכתה אותו לראשונה בקריירה לנבחרת צרפת הבוגרת ובהופעה ראשונה, עם 75 דקות מול חוף השנהב.
בצרפת טוענים כי כעת, פאריס סימנה את אנקונקו כאחד משחקני הרכש שלה לעונה הבאה, שלוש שנים מאז נתנה לו ללכת. אולם עכשיו, המשימה לא תהיה זולה, כיוון שלייפציג צפויה לדרוש 75 מיליון אירו עבור הקשר ההתקפי בן ה-24, שחוזהו בלייפציג הוא עד יוני 2024 וכבר ישנה התעניינות רבה מסביב ליבשת.
“פאריס לא פעלה איתו נכון”, נכתב בצרפת. “זו טעות שתעלה למועדון 62 מיליון אירו כדי להחזיר אותו. הוא בהחלט מסומן כחלק מהמהפכה שמתוכננת בפאריס, אבל זה יעלה לה הרבה כסף”.